حادثه دیدن ۴۴ نفر در سوانح هفته گذشته کرمان

فت فتو/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع ۱۲ حادثه در هفته گذشته گفت: ۴۴ نفر در این سوانح دچار حادثه شدند. محمد امیرخانی  با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۸ حادثه جاده ای رخ داده است، افزود: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمان ۷ آسیب دیده را در […]

فت فتو/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع ۱۲ حادثه در هفته گذشته گفت: ۴۴ نفر در این سوانح دچار حادثه شدند.

محمد امیرخانی  با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۸ حادثه جاده ای رخ داده است، افزود: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمان ۷ آسیب دیده را در این حوادث رهاسازی کردند. 

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران این جمعیت ۱۰ مصدوم را در حوادث جاده ای امدادرسانی کردند، خاطرنشان کرد: متاسفانه ۱۱ نفر نیز در این حوادث فوت شدند. 

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، وی تصریح کرد:  در هفته گذشته ۳ زمین لرزه بالای ۴ ریشتر رخ داده است، در حوادث هفته گذشته ۶۰ نجاتگر و امدادگر در قالب ۱۴ تیم عملیاتی به حادثه دیدگان، امدادرسانی کردند.

انتهای پیام 




حادثه دیدن ۴۴ نفر در سوانح هفته گذشته کرمان

منبع:ایـسنا
? حادثه دیدن ۴۴ نفر در سوانح هفته گذشته کرمان