حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خون شیعه و سنی را در هم آمیخت

کرمان- استاندار کرمان با اشاره به حادثه تروریستی گفت: این حادثه خون شیعه و سنی را درهم آمیخت و موجب وحدت بیشتر در داخل و خارج از کشور خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مراسم گرامیداشت شهدای افاغنه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در […]

کرمان- استاندار کرمان با اشاره به حادثه تروریستی گفت: این حادثه خون شیعه و سنی را درهم آمیخت و موجب وحدت بیشتر در داخل و خارج از کشور خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مراسم گرامیداشت شهدای افاغنه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان و جمعی از مدیران و خانواده شهدا در کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای افاغنه که در این حادثه جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند، افزود: شهدا انتخاب شده هستند، لذا این شهدای افاغنه انسان‌های پاکی بودند که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه خون شیعه و سنی را درهم آمیخت و موجب وحدت بیشتر در داخل و خارج از کشور خواهد شد.

در ادامه این مراسم، مولوی سیداحمد انوری پیش نماز و نماینده خانواده شهدای افاغنه با تسلیت به همه خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی اعم از برادران و خوهران ایرانی و افغانستانی، افزود: وقتی که قرآن و احادیث را در مورد شهدا نظاره می‌کنیم، انسان مشتاق شهادت می‌شود لذا یکی از نعمت‌های بزرگ رسیدن به بهشت است.

کد خبر ۵۹۸۹۱۰۴




حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خون شیعه و سنی را در هم آمیخت

منبع: مــهر
? حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خون شیعه و سنی را در هم آمیخت