حاج قاسم شما را می‌شناسد ای قافله نامدارترین گمنام‌ها

خوش آمدید سربازانِ پهلوان خمینی کبیر! حاج قاسم منتظرتان بود، چند روزی است در ورودی شهر ایستاده و آغوشش را برایتان باز کرده است، او شما را می‌شناسد، با رزمتان آشناست! نذیر کرمان کرمان – آمنه شهریارپناه: چه عطر خوبی فضا را پر کرده، بوی بهشت می‌آید، نگاه کن! در دل یک زمستانِ دیگر، از […]


خوش آمدید سربازانِ پهلوان خمینی کبیر! حاج قاسم منتظرتان بود، چند روزی است در ورودی شهر ایستاده و آغوشش را برایتان باز کرده است، او شما را می‌شناسد، با رزمتان آشناست!

نذیر کرمان کرمان – آمنه شهریارپناه: چه عطر خوبی فضا را پر کرده، بوی بهشت می‌آید، نگاه کن! در دل یک زمستانِ دیگر، از این شهر دوباره لاله برخاسته و خط افکار را به جایی همین نزدیکی‌ها گره زده است.

به روزهای خونین، به دوران کبوترانه‌های سبکبال، به سفرهای سبز، به گردان‌هایی که می‌رفتند و تک نفره‌هایی که بر می‌گشتند.

به نقطه‌ای که قهرمانی ایستاده زمین خورد و بعد از سال‌ها استخوان‌های شکسته‌اش دارد جان می‌دهد به جان‌های خسته و روح می‌بخشد به روح‌های افسرده مردم شهر!

خوش آمدید پسران بهشتی حضرت مادر، خودتان را برای عزای دردانه رسول‌الله رسانده‌اید؟ یا آمده‌اید تا از سالگرد چهارم همرزم و رفیقتان جا نمانید!

به هر بهانه‌ای و با هر رسالتی که آمدید، خوب آمدید، به خوب شهری آمدید، منتظرتان بودیم، شما قهرمان‌های اساطیری در دل داستان‌های غیر واقعی نیستید که درباره‌تان بخوانیم و بگذریم.

شما از روزهای حماسه می‌آیید از نزدیک‌ترین دوران، از شفاف‌ترین روزگار، صدای یا حسین‌‌هایتان به گوشمان رسیده، فریادهای یا زهراهایتان قلب‌هایمان را روی دور تند طپش برده است.

خوش آمدید سربازان خمینی کبیر، حاج قاسم منتظرتان بود، چند روزی است در ورودی شهر ایستاده و آغوشش را برایتان باز کرده است.

او شما را می‌شناسد، با رزمتان آشناست! دیده که چطور در میدان نبرد سر نترسی داشتید و درِ خیبر دیگری را نشانه گرفتید.

صدای ملکوتی مناجات‌های شبانه و فریادهای حیدری میانه میدان‌تان را شنیده و در گوش جانش نگه داشته است. وصیت‌هایتان را دیده، پرواز خونین‌تان را به خاطر سپرده، چهره همچون ماهتان را جلوی چشم‌هایش حفظ کرده!

شما اینجا در سرزمین حاج قاسم مشهورید، برای مردم این شهر نامدارترین گمنام‌های روزگارید. خیر مقدم! قدمتان مبارکمان!

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش





حاج قاسم شما را می‌شناسد ای قافله نامدارترین گمنام‌ها

منبع: فــارس
? حاج قاسم شما را می‌شناسد ای قافله نامدارترین گمنام‌ها