حاج قاسم سلیمانی خط مقدم انسان‌دوستی و صلح بود

نذیر کرمان/کرمان همرزم شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم به همه مردم به خصوص افراد کم سن و سال احترام می‌گذاشت و خط مقدم انسان دوستی و صلح بود. عباس ایرانمنش، ۱۱ دی ماه در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع راهنمایان گردشگری استان کرمان اظهار کرد: حاج قاسم اقیانوس […]

نذیر کرمان/کرمان همرزم شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم به همه مردم به خصوص افراد کم سن و سال احترام می‌گذاشت و خط مقدم انسان دوستی و صلح بود.

عباس ایرانمنش، ۱۱ دی ماه در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع راهنمایان گردشگری استان کرمان اظهار کرد: حاج قاسم اقیانوس معرفت بود و از او به عنوان قهرمان جهان نام برده می‌شود.

وی بیان کرد: زمانی که شهید سلیمانی به شهادت رسید، قریب به ۲۵ میلیون نفر برای مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار حضور پیدا کردند.

این همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم در زمان جنگ نیروهای مختلفی را ساماندهی کرد و سراپا گوش و اطاعت‌پذیر از خدا، پیامبر و ولایت به ویژه ولایت فقیه بود.

وی گفت: صداقت، مسئولیت‌پذیری و وفای به عهد از ویژگی‌های این شهید بود، بطوریکه در اولین شب جنگ تیر خورد و توسط همرزمانش به بیمارستان انتقال داده شد اما بعد از گذشت ساعتی به صحنه جنگ برگشت و بدون توجه به حادثه‌ای که پیشامد کرده بود، به وظیفه خود ادامه داد.

حاج عباس ایرانمنش بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همه مردم به خصوص افراد کم سن و سال احترام می‌گذاشت و خط مقدم انسان دوستی و صلح بود.

وی ادامه داد: برای علما ارزش زیادی قائل بود و ادب عجیبی داشت و همیشه تاکید می‌کرد، علت عاقبت به خیری انسان‌ها ادب و احترامی است که برای دیگران قائل هستند.

وی در ادامه به حضور گردشگران مذهبی در استان کرمان برای زیارت مزار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: راهنمایان گردشگری باید در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گیرند تا بتوانند زمینه ماندگاری گردشگران را فراهم آورند.

انتهای پیام




حاج قاسم سلیمانی خط مقدم انسان‌دوستی و صلح بود

منبع: ایـسنا
? حاج قاسم سلیمانی خط مقدم انسان‌دوستی و صلح بود