حاج قاسم به ما آموخت که همه موانع از سر راه برداشتنی است

فت فتو/کرمان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور بیان کرد: حاج قاسم به ما آموخت که برای حل مشکلات هیچ مانعی قابل پذیرش نیست و همه موانع از سر راه برداشتنی است. مصطفی خاکساری قهرودی در حاشیه رزمایش اهداء ۶۵۰ سری جهیزیه و واگذاری ۵۰ دستگاه وانت نیسان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد […]

فت فتو/کرمان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور بیان کرد: حاج قاسم به ما آموخت که برای حل مشکلات هیچ مانعی قابل پذیرش نیست و همه موانع از سر راه برداشتنی است.

مصطفی خاکساری قهرودی در حاشیه رزمایش اهداء ۶۵۰ سری جهیزیه و واگذاری ۵۰ دستگاه وانت نیسان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: عمل، اقدام، اجرا و خدمتگزاری درسی است که از زندگی حاج قاسم گرفته ایم.

وی ادامه داد: زندگی حاج قاسم در  توجه به خدمتگزاری و توفیق خدمتگزاری، ابراز محبت و دوستدار بودن و انسانیت مداری خلاصه شده بود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: سردار دل‌ها مرز انسان بودن را درنوردید و به قله های انسانیت دست پیدا کرد و برای خدمتگزاری هیچ مرزی را به رسمیت نشناخت و همه مرز های اعتباری را در نوردید.

وی ادامه داد: سردار دل‌ها به قله ها و مرز انسانیت فتح کرد و حتی آنجا هایی که انسان نیاز به کمک و حیات و نیاز به طی کردن مسیر درست و مقاومت، نیاز به ظلم ستیزی داشت، حاج قاسم سلیمانی حاضر بود.

خاکساری با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم، فرهنگ و منطق نیز هست و باید با تعصی از آن به گونه ای به عرصه خدمتگزاری رویم که هیچ مانعی و هیچ خطری را به عنوان مشکل نپنداریم و در هر مسیری به دل خطر بزنیم و با پذیرفتن ریسک و خطر به سمت مانع گشایی برای خدمتگزاری سوق یابیم.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم راه گشا است، گفت: هر کسی در راه خدمتگزاری باید اینگونه خدمت کند و به میدان آید و نباید برای حل مشکلات موانع را بیان کرد بلکه باید رفع موانع کرد و باید با هم افزایی و همدلی و پشتیبانی و حمایت، با استفاده از همه ظرفیت های قانونی برای خدمتگزاری قدم برداشت.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور بیان کرد: حاج قاسم به ما آموخت که برای حل مشکلات هیچ مانعی قابل پذیرش نیست و همه موانع از سر راه برداشتنی است.

وی خطاب به مسئولان گفت: باید خالصانه، مردانه و با روحیه جهادی و هم افزایی به دل و میدان مشکلات رفته و مرد حل مشکلات در میدان بود. خطر را به جان بخریم و خدمت را وظیفه خود بدانیم، همچنین خود را مدیون مردم بدانیم، به گونه ای که بدهکار مردم برای خدمت باشیم نه طلبکار.

خاکساری اطهار کرد: آنچه که امروز شاهد هستیم در قالب همدلی و همکاری اتفاق افتاده یعنی تلاش برای تشکیل زندگی پاک، حمایت از زندگی پاک، تلاش برای ایجاد اشتغال، رسیدگی به زندگی شرافتمند و دستیابی به درآمد پایدار چیزی است که با این نگاه اتفاق می افتند، با این انگیزه و درس آموزی و هم افزایی رخ می دهد.

انتهای پیام 




حاج قاسم به ما آموخت که همه موانع از سر راه برداشتنی است

منبع: ایـسنا
? حاج قاسم به ما آموخت که همه موانع از سر راه برداشتنی است