حاج قاسم برای رضای خدا قدم برمی‌داشت

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: سردار دل‌ها، فرمانده‌ای بسیار شجاع و نترس بود و تنها برای رضای خدا قدم برمی‌داشت او تمام عمرش به پیکار و مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی پرداخت. به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان، صبح امروز مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مسجد جامع شهرستان فاریاب باحضور پرشور […]

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: سردار دل‌ها، فرمانده‌ای بسیار شجاع و نترس بود و تنها برای رضای خدا قدم برمی‌داشت او تمام عمرش به پیکار و مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی پرداخت.

به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان، صبح امروز مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مسجد جامع شهرستان فاریاب باحضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.

 
حاتم عبادی سخنران این مراسم اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم از قرآن داریم قرآن چراغ راه است و آنان که به قرآن تمسک جستند به سرانجام خیر و شهادت رسیدند.
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران افزود: سردار سلیمانی در مقام ولایت‌مداری و نصرت‌دهنده دین الگو شد، جامعیت برآمده از عقلانیت مهم‌ترین ویژگی حاج‌قاسم بود و این همان پایه‌های مکتب حاج‌قاسم است.
وی بیان داشت: امروز مجاهدین اسلام در غزه و لبنان در حال جنگ با دشمنان خدا هستند و بیش از ۷۵ سال درحال مبارزه‌اند.
 عبادی تصریح کرد: طوفان‌الاقصی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیانش را رسوا کرد و صهیونیسم جهانی دستش رو شد و رسوایی بزرگش در مقابل چشم حامیان‌شان برملا شد.
 
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای پاسداری از انقلاب و اسلام حتی در خارج از مرزها غربت‌های بسیاری کشید؛ حاج‌قاسم ذوب در ولایت بود و تمام عمر خود را در راه خدا خدمت کرد.
 
 وی افزود: سردار دل‌ها، فرمانده‌ای بسیار شجاع و نترس بود و تنها برای رضای خدا قدم برمی‌داشت و تمام عمرش را با پیکار و مبارزه به دشمنان خارجی و داخلی پرداخت.
 
 عبادی افزود: مزد زحمات حاج‌قاسم کمتر از شهادت امکان‌پذیر نبود زیرا حاج قاسم عاشق خدا و مرحم درد خانواده‌های شهدا بود.
منبع خبر: فاریاب خبر
انتهای خبر/پناهی




حاج قاسم برای رضای خدا قدم برمی‌داشت

منبع:آرمـان
? حاج قاسم برای رضای خدا قدم برمی‌داشت