«حاج‌قاسم» و مدافعان حرم محور وحدت جبهه مقاومت هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمندگان مدافع حرم و همرزمان حاج‌قاسم سلیمانی محور وحدت جبهه مقاومت بوده و هستند. به گزارش فت فتو از سیرجان، همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت و یادواره شهید محمدعلی الله‌دادی عصر امروز در حسینیه امام خمینی(ره) سیرجان با حضور گسترده مردم و خانواده شهداء و سردار فدوی […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمندگان مدافع حرم و همرزمان حاج‌قاسم سلیمانی محور وحدت جبهه مقاومت بوده و هستند.

به گزارش فت فتو از سیرجان، همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت و یادواره شهید محمدعلی الله‌دادی عصر امروز در حسینیه امام خمینی(ره) سیرجان با حضور گسترده مردم و خانواده شهداء و سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد.

  سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان استان کرمان در این همایش اظهار داشت: رزمندگان مدافع حرم و همرزمان حاج‌قاسم سلیمانی محور وحدت جبهه مقاومت بوده و هستند.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند هرگز نمی‌توانند به اهداف شوم خودشان در تضعیف نظام اسلامی دست یابند.

سردار نظری خاطرنشان کرد: شهید الله‌دادی در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشت و قدرت فرماندهی و رشادت او به خارج مرزها رسید تا اسلام و نظام اسلامی مقتدر بماند.

سردار ناظری گفت: شهید الله‌دادی ترجیح داد در جبهه مقاومت و در خط مقدم مبارزه با اسرائیل و آمریکا باشد و در دفاع از حریم ولایت به شهادت برسد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب

 





«حاج‌قاسم» و مدافعان حرم محور وحدت جبهه مقاومت هستند

منبع: فــارس
? «حاج‌قاسم» و مدافعان حرم محور وحدت جبهه مقاومت هستند