جوان محکوم به قصاص نفس در بم از چوبه دار رهایی یافت

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در راستای پویش به عشق حاج قاسم می بخشم و با بخشش خانواده مقتول،یک جوان محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافت. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات این خبر افزود: صبح امروز […]

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در راستای پویش به عشق حاج قاسم می بخشم و با بخشش خانواده مقتول،یک جوان محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات این خبر افزود: صبح امروز خانواده مقتول در زندان شهرستان بم از قصاص گذشت کردند و یک جوان که محکوم به قصاص بود از اعدام رهایی یافت.

رییس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد: در پی صدور حکم قصاص نفس این محکوم و ابراز ندامت و پشیمانی این جوان در زندان ، مسئولین قضایی استان و شهرستان بم تلاش های در جهت اخذ رضایت اولیاء دم آغاز کردند و پس از برگزاری چندین جلسه صلح و سازش صبح امروز این تلاش ها نتیجه داد و محکوم از قصاص رهایی یافت.

حجت الاسلام حمیدی رضایت و گذشت اولیاء دم از حق شرعی و قانونی خود را بزرگوارانه اعلام کرد و افزود:مشاهده چنین صحنه هایی،بیانگر فرهنگ بالای مردم دیار کریمان در زمینه گذشت و ایثار است .

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطر نشان ساخت: محکوم به قصاص در سال ۱۳۹۷ بر اثر خشم آنی و در یک نزاع مرتکب قتل عمد شده بود و حکم قصاص وی در دادگاه کیفری یک شهرستان بم صادر و در دیوان عالی کشور نیز تایید شده بود.

کد خبر ۶۰۰۲۳۹۴




جوان محکوم به قصاص نفس در بم از چوبه دار رهایی یافت

منبع: مــهر
? جوان محکوم به قصاص نفس در بم از چوبه دار رهایی یافت