جوان رفسنجانی به ۴ بیمار حیات دوباره بخشید

حسن محمد رضاخانی جوان ۲۸ساله رفسنجانی با اهدای ۴ عضو خود به چهار بیمار دوباره بخشید . به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، مسؤول هماهنگ‌کننده اهدا عضو دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان صبح امروز در حاشیه عمل برداشت قلب از بیمار مرگ مغزی اظهار کرد: حسن محمدرضاخانی که در اثر ضایعه مغزی در بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) بستری […]


حسن محمد رضاخانی جوان ۲۸ساله رفسنجانی با اهدای ۴ عضو خود به چهار بیمار دوباره بخشید .

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، مسؤول هماهنگ‌کننده اهدا عضو دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان صبح امروز در حاشیه عمل برداشت قلب از بیمار مرگ مغزی اظهار کرد: حسن محمدرضاخانی که در اثر ضایعه مغزی در بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) بستری بود، در تاریخ بیستم مهرماه علیرغم تلاش بی‌وقفه پرسنل این مرکز و مراقبت‌های ویژه‌ای که به این جانبخش صورت گرفت،  دچار مرگ مغزی شد.

زهرا عظیمی ادامه داد: با رضایت خانواده ایثارگر این جوان امروز بیست‌وچهارم مهرماه قلب، کبد و دو کلیه وی به چهار هموطن نیازمند عضو اهدا شد. . 

وی با اشاره به چهارمین عمل برداشت قلب در سال جاری در بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) عنوان داشت:  عمل برداشت توسط جراحان اعزامی از تهران و تیم اتاق عمل بیمارستان انجام شد و اعضای پیوندی این جانبخش به بیماران نیازمند عضو اهدا می‌شود. 

 ضرغام حسین احمدی جراع قلب و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز گفت: کبد به بیمارستان امام خمینی(ره)، یکی از کلیه‌ها به بیمارستان سینا و قلب و کلیه دوم به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که برداشت انجام می‌شود، حداکثر ۳ ساعت زمان برای پیوند داریم و برای کلیه و کبد زمان بیشتری هست. با هماهنگی با اورژانس هوایی کرمان و همکاران ما در هوانیروز به سرعت کار انتقال قلب انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





جوان رفسنجانی به ۴ بیمار حیات دوباره بخشید

منبع: فــارس
? جوان رفسنجانی به ۴ بیمار حیات دوباره بخشید