جهاد تبیین نیاز اساسی جامعه امروز است

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی گفت: امروزجهاد تبیین یکی از نیاز های مهم جامعه است و منحصر به یک ایام خاص در سال نیست و مهم ترین مسئولیت بسیج است. سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) در گفتگو با  فت فتو  گفت: جهاد تبیین منحصر ایام خاص نیست و […]

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی گفت: امروزجهاد تبیین یکی از نیاز های مهم جامعه است و منحصر به یک ایام خاص در سال نیست و مهم ترین مسئولیت بسیج است.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) در گفتگو با  فت فتو  گفت: جهاد تبیین منحصر ایام خاص نیست و نیاز اساسی جامعه امروز است و مهم ترین مسئولیت بسیج است.

وی ضمن تسلیت و فرا رسیدن اربعین حسینی عنوان کرد: نباید فقط دریک برهه ماه محرم به جهاد تبیین اهمیت داده شود و بعد فراموش شود ،همه باید این امر را وظیفه خود بدانند.

وی ادامه داد: حادثه کربلا اگر به ظاهر شکست مواجه شد اما علت موفقیت این واقع که باعث بقای اسلام شد.

به جهت تبیین موفق خاندان اولیه الله بود و نقش قیام ابا عبدالحسین (علیه السلام)قیام تبیین گر بود، یادآور شد: پس از شهادت سرور آزادگان جهان نیز است حضرت زینب(س)و امام سجاد علیه السلام به نحوه مطلوب قیام امام حسین(علیه السلام)را تبیین کردند.

وی اضافه کرد: دشمن با فضای رسانه ای دنبال مدیریت ادراک جامعه اسلامی تا القاء کند که ما راه را اشتباه رفته ایم. بنابراین اهمیت جهاد تبیین در این عرصه بسیار ضروری است.

حسین خانی در ادامه بیان کرد: دشمنان انقلاب نیز در سال اخیر از هر شیوه ای برای مبارزه با نظام اسلامی استفاده کرده اند.اما نظام ما با اسکانداری رهبر عظیم الشان انقلاب در عرصه های مختلف با وجود همه هجمه پبهرزه و جهاد کردند.

وی درپایان اشاره کرد: در عرصه فرهنگی اگر چه لطمات زیادی دید ه ایم اما دشمن به هدفش نرسیده است با اینکه دشمن جنگ ادراکی و شناختی در پیش گرفته است ابراز کرد:دشمنان نظام با این شیوه به دنبال این هستند تا بستر سازی حکومت جهانی دست پیدا کنند .با راه اندازی و هدف ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/ تاج الدینی

 




جهاد تبیین نیاز اساسی جامعه امروز است

منبع:آرمـان
? جهاد تبیین نیاز اساسی جامعه امروز است