جهاد تبیین را از حضرت زهرا(س) بیاموزیم/ یادواره سیدالشهدای جبهه مقاومت و ۱۸۷ شهید کوهبنان

امام جمعه رفسنجان در یادواره شهدای کوهبنان گفت: حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و رهبری تمام توان خود را به‌کار گرفت، خانه‌به‌خانه و چهره به چهره جهاد تبیین کرد تا نسبت به جریان غدیر روشنگری کند.  به گزارش فت فتو از کوهبنان، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) سومین مراسم سالگرد سیدالشهدای جبهه […]


امام جمعه رفسنجان در یادواره شهدای کوهبنان گفت: حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و رهبری تمام توان خود را به‌کار گرفت، خانه‌به‌خانه و چهره به چهره جهاد تبیین کرد تا نسبت به جریان غدیر روشنگری کند.

 به گزارش فت فتو از کوهبنان، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) سومین مراسم سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و بیست‌ویکمین سالگرد ۱۸۷ شهید والامقام و هفت شهید گمنام شهرستان کوهبنان در مسجد جامع این شهر برگزار شد. 

حجت‌الاسلام ‌اصغر عسکری امام‌جمعه رفسنجان در این مراسم حضرت زهرا(س) را بهترین الگو برای جامعه بشریت معرفی کرد و اظهار داشت: در حالی که ائمه‌اطهار حجت‌های خدا بر خلق خدا هستند، حضرت فاطمه زهرا(س) حجت خدا بر ائمه است.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) در مباحث سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و تربیت فرزندان با حفظ حجاب و حرمت جهاد تبیین و روشنگری می‌کرد.

حجت‌الاسلام عسکری گفت: حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و رهبری تمام توان خود را به‌کار گرفت، خانه به خانه و چهره به چهره جهاد تبیین کرد تا نسبت به جریان غدیر روشنگری کند، لذا مردم باید به سراغ ولی و رهبر جامعه اسلامی بروند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان وقتی پشت در خانه مولای متقیان قرار گرفتند حضرت زهرا(س) مدافع می‌شود، پشت در قرار می‌گیرد و از ولایت و رهبری حمایت می‌کند.

پایان پیام ۸۰۰۱۲/ش





جهاد تبیین را از حضرت زهرا(س) بیاموزیم/ یادواره سیدالشهدای جبهه مقاومت و ۱۸۷ شهید کوهبنان

منبع: فــارس
? جهاد تبیین را از حضرت زهرا(س) بیاموزیم/ یادواره سیدالشهدای جبهه مقاومت و ۱۸۷ شهید کوهبنان