جمع‌آوری ۶۰ دستگاه ماینر از یک روستا در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از جمع‌آوری ۶۰ دستگاه ماینر غیر مجاز از یک سوله در یکی از روستاهای اطراف شهر کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالعلی روانبخش اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان غیر مجاز دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال، […]


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از جمع‌آوری ۶۰ دستگاه ماینر غیر مجاز از یک سوله در یکی از روستاهای اطراف شهر کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالعلی روانبخش اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان غیر مجاز دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری ماموران اداره برق از فعالیت یک نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی تعدادی دستگاه‌ تولید ارز دیجیتال در یکی از روستاهای اطراف شهر کرمان کرده بود، مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از سوله مورد نظر ۶۰ دستگاه ماینر غیر مجاز را  کشف و جمع‌آوری کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ماینرهای کشف شده را بالغ بر ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





جمع‌آوری ۶۰ دستگاه ماینر از یک روستا در کرمان

منبع:فــارس
? جمع‌آوری ۶۰ دستگاه ماینر از یک روستا در کرمان