جمع‌آوری ۲۹۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط ۴۳۰ مرکز نیکوکاری استان کرمان

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تاکید برآنکه کمک‌ها با حفظ کرامت جمهوری اسلامی انجام شود، عنوان کرد: ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در استان راه‌اندازی کردیم و ۲۹۰ میلیارد تومان(نقدی و غیرنقدی) این مراکز فعالیت داشتند، بنابراین وقتی کارها را برون‌سپاری می‌کنیم، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتری انجام می‌شود. یحیی صادقی صبح امروز ۱۹ در […]

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تاکید برآنکه کمک‌ها با حفظ کرامت جمهوری اسلامی انجام شود، عنوان کرد: ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در استان راه‌اندازی کردیم و ۲۹۰ میلیارد تومان(نقدی و غیرنقدی) این مراکز فعالیت داشتند، بنابراین وقتی کارها را برون‌سپاری می‌کنیم، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتری انجام می‌شود.

یحیی صادقی صبح امروز ۱۹ در جلسه ستاد استانی احسان و نیکوکاری با بیان این مطلب که در آستانه سال جدید نگاهی به محروم داشته باشیم، گفت: سالانه دو رویداد مهم تحت عناوین جشن عاطفه ها با هدف کمک و حمایت از دانش آموزان و جشن نیکوکاری برای حمایت از خانواده های محروم در آستانه سال نو در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا و محدود شدن برخی فعالیت ها، عنوان کرد: در سال گذشته با استفاده از درگاه های الکترونیکی و اطلاع رسانی خوب رسانه ها کمک های مردمی رشد چشمگیری داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه برخی از خانواده ها شرایط سخت اقتصادی را پشت سر می گذارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی ها بر کوس ناامیدی می کوبند.

وی از اقدامات مومنانه مردم استان کرده اند، سخن به میان آورد و اظهار کرد: در دوسه سال گذشته قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در طول سال چند مرتبه مانور نیکواری برگزار می کند و در سیلاب دی ماه سال جاری امدادرسانی بی نظیری به مردم سیل زده صورت گرفت.

صادقی با تاکید برآنکه به هر شکل باید به مردم کمک کنیم، تصریح کرد: مردم با کوله باری از رنج و درد به این نهاد مراجعه می کنند و برخی از آنها مددجوی ما نیست و چه بسا برخی از مشکلات با بازنگری قوانین رفع می شود و همچنین خیلی از مشکلات مردم در سیستم بانکی است.

وی ادامه داد: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقدی جهت کمک به دانش آموزان و خانواده های محروم جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امام استان کرمان همت همگانی، اقدام هوشمندانه را شعار جشن نیکوکاری اعلام کرد و افزود: اول اسفندماه جشن نیکوکاری آغاز می شود و روز جمعه ۱۳ اسفندماه در نماز جمعه و ۱۴ اسفند در مدارس برگزار می شود و این رویداد ۲۵ اسفندماه اتمام پیدا می کند.

انتهای پیام




جمع‌آوری ۲۹۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط ۴۳۰ مرکز نیکوکاری استان کرمان

منبع: ایـسنا
? جمع‌آوری ۲۹۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط ۴۳۰ مرکز نیکوکاری استان کرمان