جمع‌آوری ۶۸ میلیارد ریال زکات مستحبی در شهرستان انار

امام جمعه شهرستان انار با بیان اینکه در شهرستان انار زکات واجب نداریم، گفت: طی امسال تا کنون مردم این شهرستان ۶۸ میلیارد ریال زکات مستحبی پرداخت کرده‌اند. به گزارش فت فتو از شهرستان انار، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امروز در شورای زکات شهرستان با حضور حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: […]


امام جمعه شهرستان انار با بیان اینکه در شهرستان انار زکات واجب نداریم، گفت: طی امسال تا کنون مردم این شهرستان ۶۸ میلیارد ریال زکات مستحبی پرداخت کرده‌اند.

به گزارش فت فتو از شهرستان انار، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امروز در شورای زکات شهرستان با حضور حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در شهرستان انار زکات واجب نداریم و فقط زکات مستحبی است و امسال تاکنون بیش از ۶۸ میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شده که در زمینه‌های جهیزیه دختران نیازمند، ساخت آشپزخانه و سالن چندمنظوره، تهیه سبد کالا، تعمیر مسکن نیازمندان و دیگر کارهای خیر هزینه شده است.

رئیس شورای زکات شهرستان انار افزود: شورای زکات روستاها را هم به‌زودی فعال می‌کنیم.

 جدیدی رئیس کمیته امداد شهرستان انار نیز بیان کرد: از سوی شورای زکات یک کارگاه جوراب بافی راه‌اندازی شده که در راستای اشتغالزایی بوده است.

حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی نیز اظهار داشت: شهرستان انار از قابلیت‌های خوبی برخوردار است که مهمترین آن در حوزه خودیاری‌های مردم و کمک‌های مومنانه است.

وی اضافه کرد: در این شهرستان زکات واجب نداریم و بیشتر زکات مستحبی و محصول پسته است، الحمدالله کمک‌های خوبی جذب شده و شهرستان انار از شهرستان‌هایی‌ست که در زکات مستحبی در استان دارای رتبه بالا است.

پایان پیام/۸۰۰۲۱/ب

 





جمع‌آوری ۶۸ میلیارد ریال زکات مستحبی در شهرستان انار

منبع: فــارس
? جمع‌آوری ۶۸ میلیارد ریال زکات مستحبی در شهرستان انار