جمع‌آوری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان زکات در کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ه) استان کرمان از جمع‌آوری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان زکات طی سال گذشته در استان کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از شهرستان بافت، ناصر عسکری‌نژاد امروز در همایش زکات این شهرستان با بیان اینکه هفتمین همایش سراسری زکات استان در شهرستان بافت برگزار شد، اظهار داشت: نسخه دینی […]


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ه) استان کرمان از جمع‌آوری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان زکات طی سال گذشته در استان کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از شهرستان بافت، ناصر عسکری‌نژاد امروز در همایش زکات این شهرستان با بیان اینکه هفتمین همایش سراسری زکات استان در شهرستان بافت برگزار شد، اظهار داشت: نسخه دینی برای رفع مشکلات اقتصادی زکات است و اگر پرداخت زکات به بهترین شکل انجام شود، مشکل اقتصادی نخواهیم داشت و برای رفع مشکلات اقتصادی باید به زکات توجه بیشتری شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان عنوان کرد: در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان در بخش زکات جمع‌آوری‌شده است که در شهر و روستاهایی که این زکات جمع‌آوری‌شده بود در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و … هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مبنای کار کمیته امداد شناسایی محرومان و محرومیت‌زدایی است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان به بیش از ۱۱۸ هزار خانوار خدمت‌رسانی می‌کند و محور کار کمیته امداد اشتغال‌زایی پایدار است که در سال گذشته بیش از نیمی از فرصت‌های شغلی و اشتغال در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

 عسکری‌نژاد اضافه کرد: در سال گذشته استان کرمان بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ‌ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان ایجاد کرده است و اعتبار اشتغال امسال کمیته امداد استان کرمان نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان است.

 فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت نیز اظهار کرد: شکرگذاری این است که دستورات خدا را اجرا کنیم و با پرداخت زکات مال خود را برکت بدهیم.

 وی تأکید کرد: زکاتی که در مناطق جمع‌آوری می‌شود، صرف عمران و آبادانی همان منطقه می‌شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





جمع‌آوری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان زکات در کرمان

منبع: فــارس
? جمع‌آوری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان زکات در کرمان