جلوگیری از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی توسط دستگاه قضایی در کرمان

کرمان_رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی کرمان در سال ١۴٠٢ از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی در این استان جلوگیری کرده است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه قضائی استان کرمان در سال ۱۴۰۳ تلاش خواهد کرد با عزم جدی در راستای منویات رهبر معظم […]

کرمان_رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی کرمان در سال ١۴٠٢ از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی در این استان جلوگیری کرده است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه قضائی استان کرمان در سال ۱۴۰۳ تلاش خواهد کرد با عزم جدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” حرکت نماید.

وی با بیان اینکه عدلیه کرمان طی سال‌های اخیر همواره حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی کرمان در سال ۱۴۰۲ اقدامات مؤثر منجر به حفظ بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ استان انجام داده است.

وی ادامه داد: همچنین با اقدامات عدلیه کرمان زمینه اشتغال یک هزار و ۴۱۹ نفر نیروی جدید اعم از متخصص، کاردان و کارگر در صنایع، معادن و واحدهای تولیدی و کشاورزی فراهم شده است.

حجت الاسلام حمیدی، با بیان اینکه در سال گذشته مسئولان عالی قضائی در استان کرمان ۴۹ بازدید از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی انجام داده‌اند و پای درد دل مدیران، مهندسین و کارگران این واحدهای تولیدی نشسته‌اند افزود: در سال گذشته ۱۷۶ پرونده برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در این ستاد تشکیل شد و ۳۲۰ نفر از تولیدکنندگان جهت بررسی و پیگیری مشکلات خود، میهمان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی دادگستری استان کرمان بوده‌اند.

کد خبر ۶۰۶۵۳۳۱




جلوگیری از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی توسط دستگاه قضایی در کرمان

منبع: مــهر
? جلوگیری از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی توسط دستگاه قضایی در کرمان