جلسه جامعه ایمن در شهرداری یزدانشهر برگزار شد

شهردار یزدانشهر از اصلاح هندسی بخشی از نقاط محور روستایی حصن آباد به یزدانشهر خبر داد. امروز شنبه اول مرداد در جلسه‌ای که با حضور دبیر کمیته جامعه شهرستان و اداره راهداری فرماندهی پلیس راه زرند یرد و شورای اسلامی شهر یزدانشهر در محل دفتر شهردار برگزار گردید. سرگرداثنی عشری فرماندهی پلیس راه زرندیزدمبنی بر […]

شهردار یزدانشهر از اصلاح هندسی بخشی از نقاط محور روستایی حصن آباد به یزدانشهر خبر داد.

امروز شنبه اول مرداد در جلسه‌ای که با حضور دبیر کمیته جامعه شهرستان و اداره راهداری فرماندهی پلیس راه زرند یرد و شورای اسلامی شهر یزدانشهر در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

سرگرداثنی عشری فرماندهی پلیس راه زرندیزدمبنی بر وقوع ۷ درصد تصادفات جاده‌ای در این محور رزومه ایمن سازی مسیر را خواستار شد.

پورحبیبی رئیس اداره راهداری که متولی اصلی راه‌های روستایی است با بیان اینکه تعداد شش نقطه حادثه خیز در این مسیر وجود دارد که بایستی که باعث بروز تصادفات گردیده است قول اصلاح دادو از شهرداری یزدانشهرخواستار همکاری دراین زمینه شد.

به گفته‌ی احمدایزدی شهردار یزدان شهر با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع این شهرداری و شورای اسلامی شهر یزدان شهر آمادگی کامل و لازم را دارند تا جهت آزاد سازی مسیر مذکور و همچنین اصلاح هندسی نقاط مورد نظر همکاری لازم را انجام دهد؛ و ابراز امیدواری کرد پس از طرح اولیه اداره راهداری نسبت به تملک و آزادسازی از طریق همشهریان محترم اقدام نمایند.

فت فتو کرمان کرمان




جلسه جامعه ایمن در شهرداری یزدانشهر برگزار شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? جلسه جامعه ایمن در شهرداری یزدانشهر برگزار شد