جلسه بررسی تامین آب شرب بخش دهسرد شهرستان ارزوئیه

جلسه بررسی تامین آب شرب و تعیین تکلیف چاه‌های غیر‌مجاز و مسائل آب دهسرد ارزوئیه با حضور فرماندار برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان جلسه بررسی وضعیت منابع تامین آب شرب و موضوعاتی همچون تنش آبی و تشریح برنامه‌های پیش رو و تعیین تکلیف چاه‌های غیر‌مجاز و مسائل آب دهستان دهسرد […]

جلسه بررسی تامین آب شرب و تعیین تکلیف چاه‌های غیر‌مجاز و مسائل آب دهسرد ارزوئیه با حضور فرماندار برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان جلسه بررسی وضعیت منابع تامین آب شرب و موضوعاتی همچون تنش آبی و تشریح برنامه‌های پیش رو و تعیین تکلیف چاه‌های غیر‌مجاز و مسائل آب دهستان دهسرد ارزوئیه با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی و دهیاران و شوراهای دهستان دهسرد و جمعی از اهالی روستاهای مذکور در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

رضا اسماعیلی‌کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه افزود: تامین آب شرب از جمله مطالبات اصلی روستاها است لذا رفع مشکلات تامین آب آشامیدنی روستاها باید به عنوان اصلی‌ترین دغدغه مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان گفت: با توجه به کمبود آب در برخی از روستاهای شهرستان عملیات پلمپ کردن چاه‌های غیر‌مجاز باید با مشارکت مردم و دولت حل شود، و فرسودگی شبکه آبرسانی در شهر و روستاهای تحت پوشش، چاه‌های خارج از مدار، تنش آبی پیش رو در فصل گرم سال و بحث دفع بهداشتی فاضلاب باید هر چه سریعتر در اولویت قرار گیرد و حاصل این جلسه رفع مشکل آب شرب مردم روستاهای شهرستان باشد.

شایان ذکر است در این جلسه فرماندار شهرستان در خصوص چاه‌های غیر‌‌مجاز منطقه دهسرد و پیگیری مسائل آب روستایی سیاهکوه و دهسرد و مدیریت مصرف آب در روستاها با همکاری دهیاری‌ها و شناسایی انشعابات غیرمجاز و اعتبارات توضیحاتی ارائه داد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده




جلسه بررسی تامین آب شرب بخش دهسرد شهرستان ارزوئیه

منبع:آرمـان
? جلسه بررسی تامین آب شرب بخش دهسرد شهرستان ارزوئیه