جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش آموز کرمانی برگزار شد

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز دوم اسفندماه آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی استان در پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد. رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی سال به سال زنده تر و پویاتر پیش می‌رود و در حال شکل […]

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز دوم اسفندماه آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی استان در پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی سال به سال زنده تر و پویاتر پیش می‌رود و در حال شکل دادن نظم نوین جهانی است.

وی با اشاره به حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: وظیفه مهم دیگر ما حضور در انتخابات است و برای دانش آموزان یک پویش در این زمینه راه‌اندازی کرده‌ایم و جوایزی به برگزیدگان تقدیم خواهد شد.

رضایی بیان کرد: حضور ما در انتخابات تکمیل کننده حماسه ۲۲ بهمن است و بایستی با انتخاب نمایندگانی شایسته، بتوانیم ادامه راه را بپیماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان سخنانش با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمرات امتحانات نهایی در کنکور گفت: در کنکور ۱۴۰۲ شش نفر از دانش آموزان استان رتبه تک رقمی کسب کردند.

انتهای پیام




جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش آموز کرمانی برگزار شد

منبع: ایـسنا
? جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش آموز کرمانی برگزار شد