جشن امضای مجموعه داستان سیلی برگزار می‌شود

فت فتو/کرمان جشن امضای مجموعه داستان سیلی اثر “حامد حسینی پناه کرمانی” سه شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۷.۳۰ در سالن باستانی پاریزی کتابخانه ملی کرمان برگزار می‌شود.  در این برنامه که در قالب سلسه برنامه‌های سه شنبه‌های داستان برگزار می شود  “مهدی محبی کرمانی” و “محمد رضا ذوالعلی” در باره این مجموعه داستان صحبت […]

فت فتو/کرمان جشن امضای مجموعه داستان سیلی اثر “حامد حسینی پناه کرمانی” سه شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۷.۳۰ در سالن باستانی پاریزی کتابخانه ملی کرمان برگزار می‌شود.

 در این برنامه که در قالب سلسه برنامه‌های سه شنبه‌های داستان برگزار می شود  “مهدی محبی کرمانی” و “محمد رضا ذوالعلی” در باره این مجموعه داستان صحبت می‌کنند.

حامد حسینی پناه کرمانی نویسنده، پژوهشگر، روزنامه نگار و مدیر مسول نشریه “عصرکرمان” است و از وی تاکنون مقالات، نقدها و ترجمه‌های متعددی در نشریات و سایت‌هایی همچون ایبنا، بهار، اعتماد، جنگ هنر مس، ستاره کرمان، تجربه، شرق و سرمشق منتشر شده است.

پیش از این کتاب دال داستان کرمان از او منتشر شده است. “دال داستان کرمان” پژوهشی در داستان استان کرمان است که به بررسی آثار نویسندگان کرمانی می پردازد ودر جلد اول آن به بررسی آثار سه نویسنده صاحب سبک کرمان “رضا زنگی آبادی”، “بلقیس سلیمانی” و “علی اکبر کرمانی نژاد”  پرداخته که توسط بنیاد ایران شناسی، مرکز کرمان شناسی منتشر شده است.

مجموعه داستان “سیلی” جدیدترین اثر او است که توسط انتشارات امید کویر و با همکاری موسسه حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است و شامل ۹ داستان کوتاه است که تعدادی از آنها منتخب جشنواره‌های ادبی و داستانی هستند.

به گزارش فت فتو، از حامد حسینی پناه کرمانی رمان “بی‌کسان” نیز  به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام




جشن امضای مجموعه داستان سیلی برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? جشن امضای مجموعه داستان سیلی برگزار می‌شود