جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان رودباری در شب عید غدیر برگزار شد

چه خوش که آغاز روزهای جدید زندگی‌ات را هم‌زمان با عید غدیر و با ذکر یاعلی(ع) آغاز کنی و چه خوش‌تر که عشق تو را پیامبر(ص)و امیرالمؤمنین(ع) وساطت کنند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، شاید عشق تلفیق یک اثر خارق‌العاده از جنس نور باشد با قلب انسان‌هایی که با روی باز پذیرای آن […]

چه خوش که آغاز روزهای جدید زندگی‌ات را هم‌زمان با عید غدیر و با ذکر یاعلی(ع) آغاز کنی و چه خوش‌تر که عشق تو را پیامبر(ص)و امیرالمؤمنین(ع) وساطت کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، شاید عشق تلفیق یک اثر خارق‌العاده از جنس نور باشد با قلب انسان‌هایی که با روی باز پذیرای آن هستند و شاید هم زنگ هشداری است برای عقلی که سرمست بر تمام سرزمین پهناور قلب می‌تازد. 

 
اصلا باید زندگی با عشق شروع شود. عشقی عمیق که اسکلت وجودی خانه‌ات را با هوایی آفتابی بنا کند. عشقی که ناملایمات روزگار ذره‌ای از ارزش و عمق آن نکاهد و چه عشقی بالاتر از اهل بیت(ع)؟ و چه سعادتی بالاتر از نگاه آنها بر زندگی عاشقانشان؟
حالا در شب عید غدیر خم، زندگی مشترک ۲۰ جوان رودباری با نام امیرالمؤمنین علیه‌السلام آغاز می‌شود و قلب‌های آکنده از مهر و محبتشان، با عشق حضرت علی(ع) به یکدیگر گره می‌خورد.
 
یک شب به یادماندنی که خاص ترین شب زندگی آنها خواهد شد و با دعای حضرت‌زهرا(س) خانه‌هایشان آذین بسته می‌شود و چقدر زیباست که زندگی‌ات را با نگاه خاص حضرت زهرا(س) آغاز کنی.
 
 ۲۰ جوان با نگاه امیرالمؤمنین به خانه بخت رفتند
 
حجت‌السلام جلالی مدیر عامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور در این مراسم، گفت: گروه جهادی فرهنگی شهید باکری رودبار برای زوجین که در شرایط اقتصادی کنونی، استطاعت مالی برای برگزاری مراسم عروسی را ندارند، مراسم ازدواج تدارک دیده است.
وی هدف از برگزاری این مراسم باشکوه را در کنار بزرگداشت عید غدیر خم، توجه به دستورات رهبر معظم انقلاب که به فرزندآوری تاکید فراوان دارند که البته ازدواج مقدمه این امر است برشمرد و افزود: در حقیقت با برگزاری این مراسمات در تلاش هستیم امر ازدواج و فرزندآوری، فرهنگ سازی می‌شود.
 
 آرزویمان دعای حضرت علی(ع)است
 
زهرا یکی از عروس خانم‌های این مراسم در گفت و گو با خبرنگار نذیر کرمان، گفت: امشب من و همسرم در این مراسم که مزین به نام امیرالمومنین است، زندگی مشترک خودمان را آغاز می‌کنیم. 
وی افزود: حس خیلی خوبی داریم که در این شب با برکت قرار است به خانه خودمان برویم و آرزو می‌کنیم دعای حضرت علی(ع) همراه ما در راه زندگیمان باشد.
 
شب زیبایی برایمان ساختند
 
فاطمه یکی دیگر از عروس‌ها خانم‌های است، که رضایت خوبی از برگزاری مراسم دارد، گفت : شب زیبایی برایمان ساختند و همه چیز بسیارعالی و محیا بود. شبی که در خاطر ما خواهد ماند و تا آخر عمر آن‌را فراموش نخواهیم کرد.
وی افزود: فکر می‌کنم مراسم ازدواج ما با نگاه مخصوص اهل بیت(ع) به ویژه حضرت علی(ع) همراه است چرا که در شب بسیار بزرگی مراسم ازدواج‌مان برگزار شد.
 
دوشادوش به خانه بخت رفتند
 
عاشقان در مراسمی باشکوه، دوشادوش و دست در دست هم راهی خانه بخت شدند، جایی که سختی ها و خوشی هایش به لحظه ای در کنار هم بودن می ارزد.
 
و عشقی چنان عمیق که قلب های ۲۰ زوج را با نام علی(ع) گره زد تا این گره آغازگر یک راه بی پایان ولی پر از زندگی باشد.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان رودباری در شب عید غدیر برگزار شد

منبع:آرمـان
? جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان رودباری در شب عید غدیر برگزار شد