جشنواره رویش سبز در رفسنجان برگزار می شود

کرمان- رییس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان از برگزاری جشنواره رویش سبز در راستای برنامه جوانی جمعیت و فرزند آوری خبر داد. وحید محمدی شاهرخی در گفتگو با نذیر کرمان، با اشاره به برگزاری جشنواره رویش سبز، بیان کرد: این جشنواره با توجه به اهمیت برنامه جوانی جمعیت و در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود. […]

کرمان- رییس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان از برگزاری جشنواره رویش سبز در راستای برنامه جوانی جمعیت و فرزند آوری خبر داد.

وحید محمدی شاهرخی در گفتگو با نذیر کرمان، با اشاره به برگزاری جشنواره رویش سبز، بیان کرد: این جشنواره با توجه به اهمیت برنامه جوانی جمعیت و در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشنواره رویش سبز رفسنجان از هفتم تا نهم دی ماه جاری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان افزود: این جشنواره به همت دانشگاه علوم‌پزشکی و با همکاری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

شاهرخی با اشاره به محورهای این جشنواره تصریح کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هر فرزند هدیه‌ای از بهشت و عوارض تک فرزندی از جمله این محورها به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: همچنین ایران جوان بمان، بحران سالمندی، خانواده شاد و فرزند آوری از دیگر محورهای جشنواره رویش سبز در رفسنجان اعلام شده است.

شاهرخی گفت: آثار ارسال شده به جشنواره در بخش‌های مختلف عکاسی، نقاشی و کاریکاتور به نمایش گذاشته خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: همچنین تئاتر محیطی گروه سیاه و سفید با موضوع جوانی جمعیت به اجرای نمایش خواهد پرداخت.

شاهرخی در پایان یادآور شد: با تصمیم هیئت داوران جشنواره رویش سبز، به برگزیدگان در روز اختتامیه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

کد خبر ۵۹۷۴۸۴۳




جشنواره رویش سبز در رفسنجان برگزار می شود

منبع: مــهر
? جشنواره رویش سبز در رفسنجان برگزار می شود