جزئیاتی از پرداخت وام بدون ضامن بانکی

فت فتو ـ گروه اقتصاد: معاون امور بانکی وزیر اقتصاد درباره‌ی وام بدون ضامن توضیح داد: «شاغلین، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی می‌توانند از شعبات بانکی که حقوق دریافت می‌کنند، تنها با یک نامه‌ی کسر از حقوق، ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن وام بگیرند». عباس حسینی افزود: «متقاضیان […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: معاون امور بانکی وزیر اقتصاد درباره‌ی وام بدون ضامن توضیح داد: «شاغلین، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی می‌توانند از شعبات بانکی که حقوق دریافت می‌کنند، تنها با یک نامه‌ی کسر از حقوق، ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن وام بگیرند».

عباس حسینی افزود: «متقاضیان دریافت وامی بالای ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان باید علاوه بر ارائه گواهی کسر از حقوق، یک سفته یا چک نیز تحویل دهند».

وی اظهار کرد: «این افراد باید دارای رتبه‌ی اعتباری A ، B،C  باشند و کارکنان شرکت‌های بخش خصوصی که دارای رتبه‌ی اعتباریوهستند نیز می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون بدون ضامن وام بگیرند».

به گفته‌ی وی، از ابتدای هفته‌ی آینده، این طرح در بانک‌های دولتی اجرا می‌شود.

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا سراسری، تازه‌ترین اعلام وزیر اقتصاد نیز حاکی از آن است که در گام اول، برای اینکه بلافاصله دستور رئیس‌جمهوری اجابت شود، دریافت وام بدون ضامن شامل مستمری‌بگیران و شاغلین و بازنشستگان شد اما در گام‌های آینده جامعه هدف قطعا فراگیرتر خواهد شد.

حسینی گفت: «جزئیات بخشنامه با مشارکت و تعهدات کامل مدیران عامل بانک‌های دولتی تنظیم شده بنابراین مقرر شد با مصوبه هیات مدیره خود بانک‌ها هم ابلاغ شود و نه فقط از طریق دولت و وزارت اقتصاد».

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته آینده اجرایی شدن این طرح در بانک‌های دولتی قطعی خواهد بود، تاکید کرد: «ما بر اجرای آن نظارت خواهیم کرد». /الف

 




جزئیاتی از پرداخت وام بدون ضامن بانکی

منبع: خبر کرمان
?
جزئیاتی از پرداخت وام بدون ضامن بانکی

: اخبار استان کرمان – اقتصادی