جرائم یارانه ای استان کرمان افزایش یافت

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در سال جاری با افزایش ۴ درصدی جرائم رایانه ‌ای مواجه بودیم و در این رابطه ۸۰ درصد جرایم کشف شد. به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: با توجه به گستردگی جرایم اینترنتی در کشور، در استان کرمان نیز در […]

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در سال جاری با افزایش ۴ درصدی جرائم رایانه ‌ای مواجه بودیم و در این رابطه ۸۰ درصد جرایم کشف شد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: با توجه به گستردگی جرایم اینترنتی در کشور، در استان کرمان نیز در سالجاری با افزایش ۴ درصدی جرایم رایانه‌ای مواجه بودیم که ۸۰ درصد جرایم کشف شد.

وی اقدامات پلیس را موجب جلب رضایت مردم دانست و گفت: صدور بیش از ۱۱۱ هزار جلد گواهینامه، پاسخگویی به بیش از یک میلیون و ۲۸۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و پاسخگویی به حدود ۲۶ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در استان کرمان از اقدامات نیروی انتظامی استان است.

فرشید کشفیات سوخت از ابتدای امسال در استان کرمان را بیش از چهار میلیون لیتر دانست و گفت: پلیس امنیت اقتصادی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موفق شدند، کالاهای قاچاق با ارزش بیش از ۳۷۶ میلیارد تومان را کشف کنند.

کد خبر ۵۹۰۴۸۵۴




جرائم یارانه ای استان کرمان افزایش یافت

منبع: مــهر
? جرائم یارانه ای استان کرمان افزایش یافت