جذب ۳۵۰ حامی خیر در ۱۳ روز ابتدایی ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در کرمان از جذب ۳۵۰ خیر که حمایت ۹۲۲ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند، خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو؛ ناصر عسکری‌نژاد به برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان و در آستانه ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام روز اکرام و تکریم […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در کرمان از جذب ۳۵۰ خیر که حمایت ۹۲۲ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند، خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو؛ ناصر عسکری‌نژاد به برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان و در آستانه ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام روز اکرام و تکریم خیرین اشاره کرد و گفت: به‌منظور یکپارچه بودن برنامه‌های ماه مبارک در خدمت‌رسانی به ایتام و نیازمندان جلساتی با خیریه‌ها، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی برگزار کردیم که مقرر گردید توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی باهم افزایی امداد و مراکز نیکوکاری انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی در بحث اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفته و هر شب بیش از هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع‌شده است.

عسکری‌نژاد افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای تبیین زکات فطره و برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان یک‌شب در میان با حضور در شهرستان‌ها در جمع روحانیون و مبلغین زکات حضور پیدا می‌کنیم و هم‌زمان از خیرین و مبلغین زکات نیز تجلیل می‌کنیم.

وی از اجرای پویش قاب مهربانی در فضای مجازی خبر داد و بیان کرد: این پویش در راستای استفاده از ظرفیت گروه‌های مجازی و خیرین در اطعام و افطاری نیازمندان و حمایت از ایتام در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه طی ۱۳ روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی، ۶۷۷ هزار پرس غذای گرم با محوریت ۱۷۱ آشپزخانه و ۵۱۵ هزار افطاری ساده بین ایتام و نیازمندان سراسر استان توزیع‌شده است افزود: هم‌چنین طی این مدت ۶۳۳۶ نفر از ایتام تحت حمایت با مشارکت حامیان طرح اکرام اطعام داده شدند.

وی در ادامه از جذب ۳۵۰ حامی خیر در ۱۳ روز نخست ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این حامیان خیر حمایت ۹۲۲ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده گرفتند.

عسکری نژاد گفت: به مناسبت شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام برنامه ویژه افطاری با ایتام تحت حمایت و با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان خواهیم داشت.

وی هم‌چنین از پهن کردن سفره کریمانه در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد و بیان کرد: این اقدام در شب میلاد کریم اهل‌بیت و با حضور جمع کثیری از خانواده ایتام، مردم و خیرین برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از برپایی جشنواره و نمایشگاه اشتغال مددجویان دریکی از بوستان‌های شهر کرمان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۸۰ غرفه از تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد راه‌اندازی شده و از ائمه جمعه و فرمانداران سراسر استان دعوت‌شده به مدت یک هفته هر شب ضمن تبیین برنامه‌های امداد و شعار سال از نمایشگاه بازدید کنند.

عسکری‌نژاد ضمن دعوت از مردم نوع‌دوست و خیر برای مشارکت در طرح‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان در کمک به ایتام و خانواده‌های محروم گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت  ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در پایان از حمایت، همراهی و همکاری خوب خیرین، مردم نوع‌دوست و مسئولان استان به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان و استاندار کرمان با این نهاد در کمک به خانواده‌های ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

انتهای پیام/طهماسبی




جذب ۳۵۰ حامی خیر در ۱۳ روز ابتدایی ماه مبارک رمضان

منبع:آرمـان
? جذب ۳۵۰ حامی خیر در ۱۳ روز ابتدایی ماه مبارک رمضان