جبران لطمه‌های آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم استان کرمان 

فت فتو/کرمان مسئول بسیج سازندگی استان کرمان با تشریح اقدامات این نهاد در بحث حاشیه نشینی و رفع آسیب‌های این مناطق و در ادامه به تبیین اقدامات کاهش لطمه‌های آموزشی که در دوران کرونا در مناطق محروم پرداخت.  سرهنگ جلالی عصر امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: آب شرب،  هفت […]

فت فتو/کرمان مسئول بسیج سازندگی استان کرمان با تشریح اقدامات این نهاد در بحث حاشیه نشینی و رفع آسیب‌های این مناطق و در ادامه به تبیین اقدامات کاهش لطمه‌های آموزشی که در دوران کرونا در مناطق محروم پرداخت. 

سرهنگ جلالی عصر امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: آب شرب،  هفت اولویت در دستور کار داریم. 
وی ادامه داد: اطلس آب استان ۱۲۴۰ تنش آبی داشتند که ۴۵۰ روستا آن به سپاه استان و ۲۰۰ روستا نیز به قرارگاه خاتم واگذار شده است. 
مسئول بسیج سازندگی استان کرمان با بیان این مطلب که ظرف دو سال مشکل تنش آبی روستاها برطرف خواهیم کرد، افزود: لایروبی ۳۶ قنات در سال گذشته انجام دادیم و امسال این اقدام ادامه دارد. 
وی مشاغل خرد و خانگی سخن به میان آورد و بیان کرد: در سال گذشته ۱۳۴۲ نفر با استفاده از تسهیلات و رهیاری شغلی مشغول به کار کرده‌ایم و امسال علاوه بر تسهیلات و رهیاری، تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد شغل نیز فراهم می‌کنیم. 
جلالی با تشریح اقدامات محرومیت زدایی و سازندگی که اولویت چهارم این نهاد است، تصریح کرد: هزار و ۷۶۱ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۸۷۵ هزار میلیون ریال در سال گذشته انجام شد. 
وی با تبیین خدمات اجتماعی بسیج سازندگی استان، اظهار کرد: در هفته بسیج سازندگی حدود ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد و این کار همچنان گذشته ادامه خواهد داشت. 
وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی استان در مناطق سیل زده، عنوان کرد: گروه‌های جهادی ساماندهی خواهیم کرد تا اقدامات براساس اولویت‌های استان انجام شود. 
جلالی در پایان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی پرداخت. 
انتهای پیام




جبران لطمه‌های آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم استان کرمان 

منبع: ایـسنا
? جبران لطمه‌های آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم استان کرمان