جایگاه سوخت فاریاب مجهز به سیستم نظارت هوشمند است

فرماندار فاریاب گفت: شهرستان فاریاب اولین شهرستان در جنوب کرمان است که مجهز به سیستم نظارت هوشمند در جایگاه سوخت است. فرماندار فاریاب درگفتگو با خبر نگار فت فتو گفت: فاریاب اولین شهرستان در جنوب کرمان مجهز به سیستم نظارت هوشمند درجایگاه‌های سوخت است. حسینی فرماندار شهرستان فاریاب در خصوص سوخت و جایگاه‌ها‌ شهرستان اعلام […]

فرماندار فاریاب گفت: شهرستان فاریاب اولین شهرستان در جنوب کرمان است که مجهز به سیستم نظارت هوشمند در جایگاه سوخت است.

فرماندار فاریاب درگفتگو با خبر نگار فت فتو گفت: فاریاب اولین شهرستان در جنوب کرمان مجهز به سیستم نظارت هوشمند درجایگاه‌های سوخت است.

حسینی فرماندار شهرستان فاریاب در خصوص سوخت و جایگاه‌ها‌ شهرستان اعلام کرد: چندی پیش صف‌های شلوغ و نبود سوخت صدای مردم را درآورده بود ، این کمبود سوخت در شهرستان در حالی بود که مدیر شرکت نفت اعلام کرد مقدار سوخت ورودی به پنج شهرستان نیز افزایش قابل توجهی داشته است ! با این اوصاف باید جایی دیگر به دنبال حل معضل نبود سوخت در شهرستان می‌گشتیم در نتیجه بررسی ریز و دقیق عملکرد جایگاه‌های‌شهرستان و نحوه توزیع ما را بر آن داشت که نحوه توزیع سوخت را از این حالت بی‌برنامه‌ی درآوریم.

حسینی گفت: در ادامه با تجهیز جایگاه‌ها به دوربین های هوشمند ثبت و گزارش پلاک و همچنین تشخیص چهره موفق به شناسایی خودروهایی شدیم که اقدام به قاچاق سوخت به صورت عمده می‌کردند.

وی افزود : تا کنون ۱۷۵خودرو شناسایی و تعداد زیادی از خودروها به همراه راننده توسط قوه قضائیه و نیرو انتظامی توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و ما بقی با جدیت در حال پیگیری هستند که جا دارد از شورای تامین شهرستان کمال تشکر را داشته باشیم که تلاششان منجر به این شد که مردم دیگر ساعتها ایستادن در صف بنزین را از برنامه‌های روزانه خود حذف کنند.

حسینی در ادامه به نحوه سوخت گیری نیز اشاره کرد: سیستم به صورتی است که خودرو به محض مراجعه به جایگاه پلاک ثبت میشود و سیستم بلا فاصله استعلام میگیرد که پلاک تا کنون از دو جایگاه موجود امروز سوخت گیری کرده است یا نه اگر سوخت گیری نکرده با شد رسید مجاز میدهد اگر نه رسید غیر مجاز می‌دهد و بلا فاصله پلاک خود رو توسط سامانه پیامکی به ستاد سوخت شهرستان ارسال میشود و در لیست پیگیری قرار خواهد گرفت.

 سخن پایانی: مشخص شد عده‌ای سودجو صرفا برا کسب سود خود اقدام به بی نظمی هرج‌ومرج و تضییع حق مردم می‌کنند که در صورت مشاهده مجدد به شدت برخورد خواهد شد و از مردم صبور و نجیب شهرستان به خاطر بی نظمی‌های اخیر در حوزه سوخت هم عذرخواهی میکنیم و هم میخواهیم در صورت مشاهده حتما اطلاع رسانی کنند.
انتهای خبر /م.ق




جایگاه سوخت فاریاب مجهز به سیستم نظارت هوشمند است

منبع:آرمـان
? جایگاه سوخت فاریاب مجهز به سیستم نظارت هوشمند است