جایزه «قاصدک طلایی» خبرگزاری فارس به کرمان رسید

در چهاردهمین همایش سالانه نذیر کرمان در تهران، کرمان برترین استان در حوزه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استان‌های نذیر کرمان شد و جایزه «قاصدک طلایی» را دریافت کرد. گزارش نذیر کرمان از کرمان، چهاردهمین همایش سالانه مدیران استانی نذیر کرمان با برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد. در […]


در چهاردهمین همایش سالانه نذیر کرمان در تهران، کرمان برترین استان در حوزه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استان‌های نذیر کرمان شد و جایزه «قاصدک طلایی» را دریافت کرد.

گزارش نذیر کرمان از کرمان، چهاردهمین همایش سالانه مدیران استانی نذیر کرمان با برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در این آیین که با صحبت‌ها و روایتگری همسر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده آغاز شد و با سخنرانی پیام تیرانداز مدیرعامل نذیر کرمان ادامه پیدا کرد، مدیران برتر، خبرنگاران برتر، عکاسان برتر و سایر برگزیدگان جوایز خود را با حضور مدیرعامل نذیر کرمان، معاونین خبرگزاری، سردبیر استان‌ها و مدیران گروه‌های خبری خبرگزاری دریافت کردند.

در این مراسم لوح تقدیر برترین شبکه‌های فضای مجازی با عنوان جایزه «قاصدک طلایی» برای برترین گروه استانی این حوزه به استان کرمان اهدا شد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





جایزه «قاصدک طلایی» نذیر کرمان به کرمان رسید

منبع: فــارس
? جایزه «قاصدک طلایی» نذیر کرمان به کرمان رسید