جان‌فدا| کاروان «روایت حبیب» به مزار سردار دل‌ها رسید

ویژه‌برنامه کاروان فرهنگی هنری روایت حبیب در جوار مزار سردار حاج‌قاسم سلیمانی در حال اجراست. به گزارش فت فتو از کرمان، امشب و در شب شهادت شهید سلیمانی ویژه‌برنامه کاروان فرهنگی هنری روایت حبیب در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار دل‌ها با حضور هنرمندان کشوری و استانی در حال اجراست.   رئیس […]


ویژه‌برنامه کاروان فرهنگی هنری روایت حبیب در جوار مزار سردار حاج‌قاسم سلیمانی در حال اجراست.

به گزارش فت فتو از کرمان، امشب و در شب شهادت شهید سلیمانی ویژه‌برنامه کاروان فرهنگی هنری روایت حبیب در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار دل‌ها با حضور هنرمندان کشوری و استانی در حال اجراست.  

رئیس حوزه هنری استان کرمان در حاشیه این برنامه به فت فتو گفت: حوزه هنری در سومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی برنامه‌هایی را اجرا می‌کند که کاروان فرهنگی هنری روایت حبیب مهمترین برنامه ماست.

مجتبی اسدی ادامه داد: برنامه کاروان حبیب به‌مدت سه شب در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود و شامل  اجرای تئاتر، سرود، روایتگری همرزمان حاج‌قاسم و شعرخوانی شاعران است.

وی همچنین از اجرای برنامه کاروان حبیب در بیت‌الزهرای حاج‌قاسم با اجرای روایتگری درباره سردار سلیمانی، پرده‌خوانی و شعرخوانی شاعر افغانستانی خبر داد.

اسدی در پایان سخنان خود اجرای برنامه  قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب و اجرای ویژه‌برنامه پاورقی با هدف نقد آثار منتشر شده با موضوع سردار سلیمانی و رونمایی از انیمیشن در امتداد مسیر برای کودکان و یک نماهنگ را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان کرمان به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برشمرد.

پایان‌ پیام/۸۰۰۱۹/ب





جان‌فدا| کاروان «روایت حبیب» به مزار سردار دل‌ها رسید

منبع: فــارس
? جان‌فدا| کاروان «روایت حبیب» به مزار سردار دل‌ها رسید