جانشین سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد

سرهنگ ناصر بهروز به‌عنوان جانشین سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در همایش فرماندهان و مسؤولان سپاه ثارالله استان با اشاره به نعمت بزرگ انقلاب اسلامی خطاب به ثاراللهیان اظهار داشت: این رزق بزرگی است که خداوند متعال پاسداری از […]


سرهنگ ناصر بهروز به‌عنوان جانشین سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در همایش فرماندهان و مسؤولان سپاه ثارالله استان با اشاره به نعمت بزرگ انقلاب اسلامی خطاب به ثاراللهیان اظهار داشت: این رزق بزرگی است که خداوند متعال پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را براساس قانون نصیب ما کرده است که بتوانیم از بزرگترین معروف یعنی حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری کنیم. ما معتقد هستیم جدال حق و باطل دائمی است. چون در مبانی با استکبار جهانی مشکل داریم هیچگاه در یک نقطه به اشتراک نخواهیم رسید.

وی با اشاره به  توطئه‌های دشمن خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که همیشه شرایط ما رو به جلو بوده است و همچون گذشته  باید هوشمندانه در راه پاسداری از انقلاب گام برداریم چراکه پاسدار انقلاب بودن برای ما یک فرصت  است.

فرمانده  سپاه ثارالله با اشاره به لزوم افزایش آمادگی در مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن اظهار داشت:  ما دو راه بیشتر نداریم؛ یا قدرتمند و قوی باشیم و یا اراده دشمن را بپذیریم. امروز بحمدالله قدرتمند و قوی هستیم و با وجود هجمه‌های دشمن از اقتدار امنیتی برخورداریم که این را مدیون راهبری‌های ولایت فقیه می‌دانیم و در جنگ نرم نیز باید با قدرت و تلاش شبانه‌روزی فعالیت داشته باشیم از جمله در  جبهه جهاد تبیین تلاش کنیم.

سردار نظری در پایان این مراسم از زحمات  سرهنگ پاسدار ناصر بهروز در دوره معاون هماهنگ‌کننده تقدیر و تشکر  و با حکم فرمانده کل سپاه وی را به سمت جانشینی فرماندهی سپاه ثارالله منصوب کرد و همچنین از زحمات سرهنگ پاسدار احمد مرادی‌زاده در دوره مسؤولیت معاونت بازرسی سپاه ثارالله تقدیر و وی را نیز با حکم فرمانده کل سپاه به سمت معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان منصوب کرد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





جانشین سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد

منبع: فــارس
? جانشین سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد