جانشین سپاه استان کرمان: ماشین آلات سنگین دیگر استان‌ها به مناطق سیل زده اعزام می‌شود

گروه استان‌ها- جانشین سپاه استان کرمان گفت: ماشین آلات سنگین از دیگر استان‌ها و استان کرمان به مناطق سیل زده اعزام می‌شود تا مردم سریع‌تر به زندگی عادی خود برگردند. – اخبار استانها – سردار محمدعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران، خدمت […]

گروه استان‌ها- جانشین سپاه استان کرمان گفت: ماشین آلات سنگین از دیگر استان‌ها و استان کرمان به مناطق سیل زده اعزام می‌شود تا مردم سریع‌تر به زندگی عادی خود برگردند.

– اخبار استانها –

سردار محمدعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران، خدمت رسانی به مردم در همه بحران‌ها است اظهار داشت: چند روزی است که شاهد نزول رحمت الهی در استان کرمان هستیم که میزان بارش‌ها ظرف چند روز در استان کرمان تقریباً بی‌سابقه است .

وی با عنوان اینکه براساس آمار اعلام شده در چند روز اخیر بیش از ۲۵۰ میلی متر بارندگی فقط در منطقه رودبار و قلعه‌گنج، منوجان، کهنوج، فاریاب، جبال بارز و مناطقی از جیرفت بودیم بیان کرد: این بارش‌ها هم به صورت برف و هم باران بوده است .

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه به دلیل آماده نبودن برخی زیرساخت‌ها و البته وجود مشکلاتی چون تجاوز به حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ساخت منازل در این محدوده‌ها شاهد بحران در استان به ویژه در مناطق جنوبی هستیم گفت: آبگرفتگی منازل و قطع ارتباط روستاها از جمله این مشکلات است .

وی با اشاره به قطع ارتباط بیش از ۳۰۰ روستا در جنوب و شرق استان کرمان بیان کرد: امیدواریم با مساعد شدن شرایط آب و هوایی، امدادسانی به این مناطق با بالگردهای سپاه و دیگر دستگاه‌ها انجام شود .

استاندار کرمان: تمام مدیران استان کرمان به حوزه جنوب فراخوان شدند
استاندار کرمان: “سیل” راه ۳۳۹ روستای استان کرمان را مسدود کرد
آخرین اخبار سیل استان کرمان| طغیان رودخانه‌های منطقه/ ۷۵ روستای ریگان در محاصره سیلاب/ تخلیه اضطراری روستاها

نظری با بیان اینکه چند روزی است که گروه‌های جهادی ما برای نجات مردم در منطقه حضور دارند افزود: خوشبختانه تلفات ناشی از سیل را در منطقه نداشتیم مگر کسانی که به خاطر بی احتیاطی دچار حادثه شدند .

وی با ابراز امیداوری از اینکه از امروز میزان بارندگی‌ها کاهش پیدا کند گفت: با مساعد شدن شرایط تخلیه خانه‌های مردم از آب و گل و لای، شست‌وشوی منازل و تحویل آن به مردم، اسکان اضطراری سیل زدگان در چادر و طبخ غذا و توزیع برخی از اقلام غذایی زیستی و … در برنامه است .

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: از مردم نوع دوست درخواست داریم تا کمک‌های خودشان را به مردم سیل زده استان کرمان اهدا کنند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر از این بحران خارج شویم .

وی با اشاره به اینکه شب گذشته جلسه ستاد بحران استان کرمان با حضور استاندار و دیگر مسئولان استان برگزار شد گفت: امروز تعدادی از ماشین آلات سنگین از دیگر استان‌ها و استان خودمان به مناطق سیل زده کرمان اعزام می‌شود تا مردم سریع‌تر به زندگی عادی خود برگردند .

انتهای پیام/۵۱۱/ ع




جانشین سپاه استان کرمان: ماشین آلات سنگین دیگر استان‌ها به مناطق سیل زده اعزام می‌شود

منبع: تسنــیم
? جانشین سپاه استان کرمان: ماشین آلات سنگین دیگر استان‌ها به مناطق سیل زده اعزام می‌شود