جامعه سوارکاری رفسنجان نیز یاری دهنده سیل زدگان بود

محمد جمالی گفت: جوامع پرورش دهندگان اسب و علاقمندان حوزه ورزش سوارکاری با راه اندازی کمپین همدلی و نوعدوستی مردم آسیب دیده از سیل را حمایت کردند. به گزارش فت فتو؛ محمد جمالی نماینده پروش دهندگان اسب رفسنجان، اظهار کرد: در پی وقوع سیل ویرانگر در شهرستان رفسنجان که خسارات بسیار زیادی را در حوزه […]

محمد جمالی گفت: جوامع پرورش دهندگان اسب و علاقمندان حوزه ورزش سوارکاری با راه اندازی کمپین همدلی و نوعدوستی مردم آسیب دیده از سیل را حمایت کردند.

به گزارش فت فتو؛ محمد جمالی نماینده پروش دهندگان اسب رفسنجان، اظهار کرد: در پی وقوع سیل ویرانگر در شهرستان رفسنجان که خسارات بسیار زیادی را در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، زیرساخت های آب، برق، گاز، مسکن و… بر داشت؛ تصمیم گرفتیم امداد هر چند کوچکی به سبب ویرانگری سیل انجام دهیم.

محمد جمالی افزود: به همین منظور با پشتکار تنی چند از فعالان جامعه اسب‌دار رفسنجان کمپینی مبنی بر خرید و فروش سیلمی اسبان رفسنجان زیر نظر خیریه امام حسن مجتبی (ع) جهت کمک به سیل زدگان علی الخصوص ساکنین روستای کوثر ریز تشکیل شد.

 
وی تصریح کرد: این کمپین که از یک ماه قبل آغاز شد. خوشبختانه استقبال باشکوهی از طرف اسبداران رفسنجان ایجاد و مبلغ قابل توجهی در قالب ۱.۲ میلیارد ریال جمع آوری شد که این مبلغ صرف خرید یخچال برای خانوارهای زیان دیده از سیل شد.
 
جمالی خاطرنشان کرد: در این مرحله از کمپین توانستیم ۲۰ یخچال خریداری و تحویل سیلزدگان روستای کوثر ریز رفسنجان شد.
 
وی گفت: این کمپین همچنان به فعالیت خود ادامه داده و در مرحله دوم نیز، قرار است کمک های جمع آوری شده صرف خرید فرش برای این عزیزان شود.
 
سیل اخیر که از کوه های سرچشمه سرازیر و به شهر رفسنجان رسید،خسارات زیادی را به بار آورد یکی از روستاهایی که به شدت تحت تأثیر خرابی ها و ویرانی های سیل قرار گرفت، کوثرریز بود، در این منطقه بیش از ۱۰۰ واحد منزل تخریب و یا غیر قابل سکونت از طرف کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام شد.
 
انتهای پیام /
 
 




جامعه سوارکاری رفسنجان نیز یاری دهنده سیل زدگان بود

منبع:آرمـان
? جامعه سوارکاری رفسنجان نیز یاری دهنده سیل زدگان بود