جاده های جنوب کرمان لغزنده است/ لزوم احتیاط راننده ها

کرمان – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به بارندگی شدید در جنوب کرمان گفت: اکثر جاده های جنوب استان لغزنده است. مجتبی محمودی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: طبق پیش بینی هواشناسی بارندگی از شب گذشته در اکثر شهرستان‌های جنوب استان کرمان آغاز شده است و […]

کرمان – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به بارندگی شدید در جنوب کرمان گفت: اکثر جاده های جنوب استان لغزنده است.

مجتبی محمودی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: طبق پیش بینی هواشناسی بارندگی از شب گذشته در اکثر شهرستان‌های جنوب استان کرمان آغاز شده است و شاهد لغزنده شدن جاده‌های استان هستیم به همین دلیل از مسافران و راننده‌ها می‌خواهیم احتیاط لازم را انجام دهند تا شاهد بروز حادثه نباشیم.

وی با اشاره به استقرار گروه‌های امدادی در جاده‌ها گفت: اکیپ‌های راهداری در آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

وی گفت: همه راه‌ها در حال حاضر باز و رفت و آمد در جریان است اما احتمال بارش برف در محورهای برفگیر و ارتفاعات وجود دارد به همین دلیل از راننده‌ها می‌خواهیم وسایل مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر ۵۶۲۸۲۲۴




جاده های جنوب کرمان لغزنده است/ لزوم احتیاط راننده ها

منبع: مــهر
? جاده های جنوب کرمان لغزنده است/ لزوم احتیاط راننده ها