جاده ترانزیتی شهرستان بم نیاز به ایست و بازرسی دارد

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به همجواری با استان مرزی و برخی مشکلات، جاده ترانزیتی شهرستان بم نیاز به ایست و بازرسی دارد. به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی عصر ۱۴ تیرماه در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بم اظهار کرد: با توجه به قاچاق مواد مخدر […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به همجواری با استان مرزی و برخی مشکلات، جاده ترانزیتی شهرستان بم نیاز به ایست و بازرسی دارد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی عصر ۱۴ تیرماه در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بم اظهار کرد: با توجه به قاچاق مواد مخدر و سرریز جرائم از استان‌های همجوار، جاده ترانزیتی شهرستان بم نیاز به ایست و بازرسی دارد و این مسئله می‌تواند در بحث کاهش جرائم موثر باشد که در شورای تامین استان پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی ساختمان دادسرای بم در سال ۹۸ افزود: متاسفانه این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات پیشرفت نداشته که امیدواریم بتوانیم آن را تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

حمیدی با اشاره به عملکرد خوب حوزه قضائی شهرستان بم با توجه به کمبودها و مشکلات تصریح کرد: نرخ رسیدگی در این شهرستان بیش از ۹۸ درصد بوده و در سه ماهه اول امسال ۹۹ درصد که دو درصد از میانگین استان کرمان بالاتر است .

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به سرریز مشکلات استان سیتسان و بلوچستان به استان کرمان مانند قاچاق سوخت و اتباع خارجی افزود: در دستگاه قضا برنامه‌های مدونی در کل کشور در بحث مبارزه با قاچاق سوخت و اتباع وجود دارد .

وی در پایان حفظ کاربری‌های فضای سبز را مهم دانست و تاکید کرد: با توجه به سیاست‌هایی که دستگاه قضا در کشور دارد، حفظ کاربری‌ها اهمیت زیادی دارد و از حفظ و پشتیبانی باغ‌شهرها و فضای سبز حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام




جاده ترانزیتی شهرستان بم نیاز به ایست و بازرسی دارد

منبع: ایـسنا
? جاده ترانزیتی شهرستان بم نیاز به ایست و بازرسی دارد