ثبت ۵۲۸ حادثه رانندگی طی ۱۰ روز گذشته در کرمان

کرمان – فت فتو – سخنگوی فرماندهی انتظامی کرمان گفت: از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ساعت ۲۴ هفتم فروردین ماه سال جاری در مجموع ۵۲۸ حادثه رانندگی در این استان رخ داده که از این تعداد ۲۲۸ مورد مربوط به حوادث رانندگی درون شهری و ۳۰۰ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است. به گزارش […]

کرمان – فت فتو – سخنگوی فرماندهی انتظامی کرمان گفت: از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ساعت ۲۴ هفتم فروردین ماه سال جاری در مجموع ۵۲۸ حادثه رانندگی در این استان رخ داده که از این تعداد ۲۲۸ مورد مربوط به حوادث رانندگی درون شهری و ۳۰۰ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ امین غفوری در تشریح این خبر افزود: شهرستان های رودبار جنوب و قلعه گنج در حوزه پلیس راه جنوب استان کرمان نیز بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد: بیشترین دلیل تصادفات نیز مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو ناشی از خواب آلودگی، صحبت کردن با تلفن همراه و غیره بوده است.

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان بر برنامه ریزی و زمانبندی مناسب در سفرها تاکید و خاطرنشان کرد: تحقق یک سفر ایمن فقط وظیفه راننده نیست بلکه وظیفه تمام افراد حاضر در خودرو است و تمامی سرنشینان خودرو باید تلاش کنند که سفری ایمن برای آنها رقم بخورد.




ثبت ۵۲۸ حادثه رانندگی طی ۱۰ روز گذشته در کرمان

منبع: ایرنـا
? ثبت ۵۲۸ حادثه رانندگی طی ۱۰ روز گذشته در کرمان