ثبت‌نام ۴ میلیون نفر در سامانۀ یکپارچۀ فروش خودرو

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت،معدن و تجارت از ثبت‌نام ۴ میلیون نفر در سامانۀ یکپارچۀ فروش خودرو خبر داد و گفت:«قرعه‌کشی خودرو در این مرحله در روز دوشنبه نهم خرداد انجام خواهد شد». عبدالله توکلی‌لاهیجانی افزود:«با توجه به پایدار شدن روند تولید خودروی کامل در خودروسازان داخلی و کاهش […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت،معدن و تجارت از ثبت‌نام ۴ میلیون نفر در سامانۀ یکپارچۀ فروش خودرو خبر داد و گفت:«قرعه‌کشی خودرو در این مرحله در روز دوشنبه نهم خرداد انجام خواهد شد».

عبدالله توکلی‌لاهیجانی افزود:«با توجه به پایدار شدن روند تولید خودروی کامل در خودروسازان داخلی و کاهش شصت‌درصدی آمار خودرو‌های ناقص در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،همچنین ایجاد شفافیت در عرضۀ خودرو به بازار،روند تخصیص خودرو در سامانۀ یکپارچۀ فروش تداوم پیدا خواهد یافت».

به گزارش فردای کرمان به نقل از تسنیم سراسری،وی بیان کرد:«نخستین سامانۀ یکپارچۀ تخصیص خودرو با هدف شفاف‌سازی فرآیند تخصیص خودرو به متقاضیان با نظارت سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از ساعت نه صبح سه‌شنبه ۲۷ اردیبشهت،فعالیت خود را آغاز نمود که در مهلت یک‌هفته‌ای تعیین‌شده،تا ساعت نه صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد،۴ میلیون نفر،اطلاعات ثبت‌نامی خود را در این سامانه تکمیل کردند».

توکلی‌لاهیجانی افزود:«اردیبهشت امسال با توجه به افزایش ۱۵۵ درصدی تولید خودروی کامل در خودروسازان بزرگ کشور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،۳۸ نوع خودروی مختلف از پنج خودروساز کشور در این دوره ارائه شد که پس از تأیید اطلاعات مندرج،قرعه‌کشی خودرو در این مرحله در روز دوشنبه نهم خرداد انجام خواهد شد».

وی بیان کرد:«اجرای عملیات فروش توسط خودروسازان انجام می‌شود و سازمان حمایت نظارت بر حسن انجام تعهدات خودروساز در خودرو‌های تخصیص‌یافته را به‌عهده خواهد داشت».




ثبت‌نام ۴ میلیون نفر در سامانۀ یکپارچۀ فروش خودرو

منبع:خبر کرمان
?

ثبت‌نام ۴ میلیون نفر در سامانۀ یکپارچۀ فروش خودرو

:اخبار استان کرمان – اقتصادی