ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس مشروط به تائیدیه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور است

نذیر کرمان/کرمان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به شیوه‌نامه ثبت نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی ۱۴۰۳_ ۱۴۰۲ صرفا دانش آموزانی مجاز به ثبت‌نام در مدارس هستند که مشخصات هویتی آنان در سامانه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور ثبت و تائید شده باشد. طاهره زحمتکش امروز ۳۱ مردادماه […]

نذیر کرمان/کرمان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به شیوه‌نامه ثبت نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی ۱۴۰۳_ ۱۴۰۲ صرفا دانش آموزانی مجاز به ثبت‌نام در مدارس هستند که مشخصات هویتی آنان در سامانه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور ثبت و تائید شده باشد.

طاهره زحمتکش امروز ۳۱ مردادماه با اعلام این خبر افزود: ثبت نام دانش آموزان تبعه خارجی در استان کرمان فقط در شهرستان‌های (کرمان، بردسیر، رفسنجان، زرند و سیرجان) انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان تبعه خارجی در سایر مناطق استان کرمان ممنوع است، اظهار کرد: تمامی دانش آموزان اتباع خارجی ورودی و میان پایه باید پس از ثبت اطلاعات در سامانه مهاجرت، با مراجعه به سامانه http://my.medu.ir  برای ثبت نام در مدارس اقدام کنند. 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سامانه http://irmigrationorg.irبدین منظور اختصاص یافته است.

وی افزود: بیش از ۲۶ هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان کرمان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام




ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس مشروط به تائیدیه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور است

منبع: ایـسنا
? ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس مشروط به تائیدیه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور است