تیم هوادار را در سیرجان شکست می‌دهیم

کرمان – سرمربی تیم گل‌گهر با اشاره به آمادگی کامل تیمش گفت: قطعاً تیم هوادار را در سیرجان شکست خواهیم داد. به گزارش فت فتو، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل‌گهر شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: خدا را شاکریم، که بازی قبل را […]

کرمان – سرمربی تیم گل‌گهر با اشاره به آمادگی کامل تیمش گفت: قطعاً تیم هوادار را در سیرجان شکست خواهیم داد.

به گزارش فت فتو، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل‌گهر شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: خدا را شاکریم، که بازی قبل را با اینکه شرایط خوبی نبود بردیم و جای تأسف داشت که مردم خوب مسجدسلیمان، مردم خونگرم، مردمی که ثروت دارند، در این شرایط باشند؛ واقعاً جای تأسف است ما دیدیم این مردم با صداقت و با دست خالی زمین را آماده کردند، امیدواریم که مسئولین به فکر باشند و نگاه و عدالت نسبت به همه تیم‌ها یک مدل باشد.

قلعه‌نویی در خصوص تیم هوادار گفت: به آقای عنایتی تبریک می‌گویم یک مربی جوان، یک مربی که بالاخره خودش از پایه شروع کرد، یک تیم خوب درست کرده، یک تیم قوی که دوندگی زیادی دارند و با کمترین موقعیت برای خودشان ایجاد گل می‌کنند به همین دلیل این بازی یکی از بازی‌های سخت ما خواهد بود.

وی ابراز داشت: برای اینکه شرایط‌مان در جدول بهتر بشود، امیدواریم که بتوانیم فرامین تاکتیکی که به بازیکنان‌مان دادیم، انجام بدهند و ۳ امتیاز بازی را بگیریم چون واقعاً به این ۳ امتیاز نیاز داریم تا در جدول شرایطمان بهتر بشود.

سرمربی گل‌گهر در مورد مصدومان تیم گل‌گهر هم بیان کرد: اولاً جا دارد ما از تیم پزشکی‌مان تشکر بکنیم، چرا که نهایت تلاش‌شان را می‌کنند؛ خوشبختانه به غیر از فرشید باقری بقیه بازیکنان رسیدند، آماده هستند.

کد خبر ۵۳۹۴۴۹۱




تیم هوادار را در سیرجان شکست می‌دهیم

منبع: مــهر
? تیم هوادار را در سیرجان شکست می‌دهیم