تیم ملی دوچرخه‌سواری در بم اردو زد

تیم ملی دوچرخه‌سواری کشور برای حضور در بازی‌های آسیایی هندوستان، در شهرستان بم اردو زد. به گزارش نذیر کرمان از بم، تمرینات تیم ‌ملی دوچرخه‌سواری در شهرستان بم آغاز شده است. رئیس اداره ورزش‌وجوانان شهرستان بم‌ اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی دوچرخه‌سواری به مدت ۱۰ روز در شهرستان بم برگزار می‌شود. زاهدی اضافه کرد: […]


تیم ملی دوچرخه‌سواری کشور برای حضور در بازی‌های آسیایی هندوستان، در شهرستان بم اردو زد.

به گزارش نذیر کرمان از بم، تمرینات تیم ‌ملی دوچرخه‌سواری در شهرستان بم آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش‌وجوانان شهرستان بم‌ اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی دوچرخه‌سواری به مدت ۱۰ روز در شهرستان بم برگزار می‌شود.

زاهدی اضافه کرد: اعضای تیم ملی در مسیرهای جاده بم‌ – کرمان، بم – زاهدان – دهبکری و مسیر ارگ تاریخی بم رکاب می‌زنند.

 سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری نیز عنوان کرد: این اردو برای اعزام به مسابقات ۲۰۲۴ است و به مدت ۱۰ روز در شهرستان بم ادامه دارد.

 ارکیان اضافه کرد: دوچرخه‌سواران هر روز مصافت ۱۲۰ کیلومتر را رکاب می‌زنند و خود را برای مسابقات آسیایی هندوستان آماده می‌کنند.

 زینلی مربی تیم ‌ملی دوچرخه‌سواری نیز ابراز داشت: تیم‌ دوچرخه‌سواری در رده‌های استقامت و نیمه‌استقامت در جادهای شهرستان بم رکاب می‌زنند.

وی ادامه داد: تنوع جاده‌های بم و شرایط آب‌وهوایی خوب در این شهرستان به تیم ‌دوچرخه‌سواری کمک بزرگی می‌کند تا بهترین تمرینات خاص خود را انجام داده و نتایج قابل قبولی را در رقابت‌ها کسب کند.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





تیم ملی دوچرخه‌سواری در بم اردو زد

منبع: فــارس
? تیم ملی دوچرخه‌سواری در بم اردو زد