تکمیل وتعمیر ۲۷ باب مسکن و ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در کهنوج

به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تکمیل وتعمیر ۲۷ باب مسکن و ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام به محرومین به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در روستای ریگ زردان شهرستان کهنوج انجام شد. سرادر زهرایی  رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  بل از ظهر امروز سردار زهرایی مسئول […]

به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تکمیل وتعمیر ۲۷ باب مسکن و ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام به محرومین به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در روستای ریگ زردان شهرستان کهنوج انجام شد.

سرادر زهرایی  رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  بل از ظهر امروز سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان کهنوج در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز افتتاح چندین پروژه  شامل افتتاح مدرسه، پروژه های آبرسانی و کمک های مومنانه و همه مباحث در خصوص رفع فقر و محرومیت در این منطقه انجام شد .

منطقه کهنوج سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل های خدادای است، این ظرفیت ها اگر با نیروی انسانی، با تجربه و نخبگی پیوند بخورد کار های بزرگی میتوان انجام داد.

 
وی عنوان کرد: سازمان بسیج مستظعفین به کمک سپاه های استانی و نواحی مقاومت در سراسر کشور در هفته بسیج میخواهد نمود وبروز خدمات بسیج را داشته باشد.
 
 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اغادن کرد: در چند سال گذشته خدمت رسانی و محرومیت زدایی از حالت رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر پیدا کرده.
 
وی در ادامه خدمت رسانی را وظفیه ماموریتی سپاه و بسیج دانست وتشریح کرد: در نهصت خدمات مومنانه که ۱۲نوع خدمت است، مثل بسته معیشتی، ازاد سازی زندانیان و جهیزیه و در بحث محرومیت زدایی روستا ها که اب شرب و اب خیس تا جالیز و مسکن محرومین ک جاده بین مزارع اصل کار ماست.
 
 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن اشاره به برگزاری رزمایش فاطمی ۲ درسراسر کشور عنوان کرد: ۱۴ هزار گروه جهادی نزدیک به ۱۵۰هزار جهادگر ۱۹ روز در ۱۲ عرصه در ۱۰۰ نقطه تو مناطق محروم شهرستان ها برای خدمت رسانی اعزام می شوندکه در استان کرمان هم شروع شده و تا ۱۵ آذرماه سال جاری ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/کیوان




تکمیل وتعمیر ۲۷ باب مسکن و ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در کهنوج

منبع:آرمـان
? تکمیل وتعمیر ۲۷ باب مسکن و ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در کهنوج