تکمیل دارالقرآن فاریاب با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان

منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در شورای آموزش و پرورش شهرستان فاریاب طی تماس تلفنی با اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان پس از تشریح آخرین اقدامات جهت تکمیل و ساخت دارالقرآن این شهرستان، خواستار تکمیل و تجهیز آن بصورت مشارکتی با این اداره کل شد. به گزارش […]

منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در شورای آموزش و پرورش شهرستان فاریاب طی تماس تلفنی با اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان پس از تشریح آخرین اقدامات جهت تکمیل و ساخت دارالقرآن این شهرستان، خواستار تکمیل و تجهیز آن بصورت مشارکتی با این اداره کل شد.

به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فاریاب با حضور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس برگزار شد. در این جلسه عباس لطفی رئیس آموزش وپرورش فاریاب گزارش عملکردی ازآخرین وضعیت آموزش وپرورش دراین شهرستان را تشریح کرد.

منصور شکراللهی ضمن ارائه گزارشی از مصوبات سفر وزیر آموزش وپرورش در منطقه بیان کرد: طی هفته گذشته درنشست فراکسیون فرهنگیان با نوری وزیر آموزش وپرورش، علاوه بر تشریح شفاهی مشکلات آموزشی حوزه انتخابیه، به صورت مکتوب نیز درخواست اعمال و جذب سهمیه بومی گزینی دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبین کنکور پنج شهرستان جنوبی تقدیم وزیر شده است که بزودی اقدامات انجام شده اطلاع رسانی می شود.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس همچنین اعلام کرد: با توجه به ضرورت توسعه زیر ساختهای آموزش وپرورش درپنج شهرستان جنوبی، از اعتباراتی که محل هزینه آن با اختیار نماینده است اعتبار ویژه ای به حوزه آموزش وپرورش اختصاص داده خواهد شد.

منصورشکرالهی تاکید کرد: با توجه به فعالیت چندین معدن فعال در فاریاب، ضرورت دارد که رشته تحصیلی معدن در هنرستان این شهرایجادشود.

نماینده پنج شهرستان جنوبی بیان کرد: برای اطمینان خاطر دانش آموزان و داوطلبان کنکور، دراسرع وقت اخذ مجوز برگزاری آزمون کنکور در این شهرستان را پیگیری خواهدکرد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ درمجلس شورای اسلامی گفت: در سفر به موردان از مدارس این روستا که هنوز در کانکس کلاسهای آن برگزار می شود بازدید شده است وبرای ساخت مدرسه دراین روستا از ظرفیت معادن در قبال مسئولیتهای اجتماعی آنها استفاده خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: با توجه به اهمیت پژوهش و فن آوری در عصر حاضر ، پژوهش سراهای دانش آموزی دردستور کار قرارگرفته است و تکمیل و تجهیز آنها در اسرع وقت انجام خواهدشد.

منصور شکرالهی در این نشست طی تماسی که با اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان داشت پس ازتشریح آخرین اقدامات جهت تکمیل و ساخت دارالقرآن این شهرستان ،که افتخارات بسیاری را درجهت ترویج قرآن و توسعه فعالیتهای قرآنی در سطح شهرستان و استان داشته است؛ خواستار تکمیل وتجهیز آن بصورت مشارکتی با این اداره کل شد که مورد استقبال اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان نیز قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به زحمات ارزشمند و با کیفیت نیروهای خرید خدمت آموزش و پرورش در پنج شهرستان جنوبی، برای جذب و استفاده از آنها در آموزش وپرورش اقداماتی صورت گرفت که منجر به نتیجه شد اما بازهم با توجه به نیاز منطقه و زحمات این عزیزان در دستورکاراست که بزودی برای رفع مشکل نیروهای خرید خدمت در سطح مجلس و دولت اقدامات و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/




تکمیل دارالقرآن فاریاب با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان

منبع:آرمـان
? تکمیل دارالقرآن فاریاب با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان