تکمیل بیمارستان تسکین رفسنجان ۹۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد

کرمان– فت فتو– سرپرست فرمانداری رفسنجان در حالی می‌گوید برای تکمیل ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختی تسکین در این شهر ۹۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است که پیش‌بینی اولیه ۲۵۰ میلیارد تومان بود. به گزارش فت فتو علی اکبر پورمحمدی عصر یکشنبه در بازدید از روند احداث این بیمارستان اظهار کرد: ساخت این‌ بیمارستان‌ در زمینی […]

کرمانفت فتو– سرپرست فرمانداری رفسنجان در حالی می‌گوید برای تکمیل ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختی تسکین در این شهر ۹۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است که پیش‌بینی اولیه ۲۵۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش فت فتو علی اکبر پورمحمدی عصر یکشنبه در بازدید از روند احداث این بیمارستان اظهار کرد: ساخت این‌ بیمارستان‌ در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار از سال گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در آن‌ زمان اعتبار مورد نیاز ساخت ۲۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود افزود: امّا با افزایش قیمت ها و تورم‌ اعتبار تکمیل این‌ بیمارستان  ۹۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به وجود سه بیمارستان‌ دولتی در این‌ شهرستان ادامه داد: خانواده خیر آقای نظری ساخت یک بیمارستان خصوصی ۱۵۰ تختی (تسکین) با تمامی امکانات‌ به روز دنیا را شروع کردند و قرار است تا پایان سال ۱۴۰۴ تکمیل و بهره برداری شود.

به گفته وی خانواده خیر اعلام کرده بیش از ۳۰ درصد درآمد حاصل از این بیمارستان خصوصی را به امور خیر و درمان‌ رایگان‌ بیماران‌ نیازمند اختصاص خواهد داد.

پورمحمدی خاطرنشان‌ کرد: بیش از ۷۰ درصد آرماتور بندی و بتن ریزی پروژه انجام شده و این بیمارستان با ظرفیت ۱۵۰ تخت که قابلیت افزایش تا ۱۷۹ تخت را دارد با آخرین فناوری روز دنیا در حال ساخت است.

وی مکان این بیمارستان را در کنار شهرک هزار واحدی عنوان کرد و افزود: در پنج هکتار آن ساختمان بیمارستان و در بقیه این مجموعه نیز پارک، هتل، فضای سبز، فروشگاه و غیره ایجاد می شود.

پورمحمدی بیان کرد: بخش های مختلف اعم از مغز و اعصاب، چشم پزشکی، زایمان، داخلی، جراحی و غیره در بیمارستان ایجاد و به بیماران در حد فوق تخصصی خدمات درمانی ارائه می شود.

وی ادامه داد: پروژه در هفت طبقه ساخته می شود که اینک در سه طبقه  ایجاد شده و در زمینه استانداردها هم مانند سایر بیمارستان های دیگر از استحکام لازم در برابر زلزله برخوردار است.

وی بیان کرد: ۱۵۰ نفر نیرو در ساخت این بیمارستان مشغول هستند.

پورمحمدی از خانواده نظری که خیرخواهانه در احداث این بیمارستان مدرن سرمایه گذاری کردند تشکر کرد و افزود: عزم جدی جزم است تا این کار به سرعت پیش برود و بیمارستان تسکین یک بیمارستان منحصر به فرد در خاورمیانه خواهد بود و بیمارانی از خارج هم پذیرش خواهد کرد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز کرمان قرار دارد.




تکمیل بیمارستان تسکین رفسنجان ۹۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد

منبع: ایرنـا
? تکمیل بیمارستان تسکین رفسنجان ۹۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد