تکریم زهرای اطهر(س)؛ تعظیم پیامبر(ص) و اجر رسالت آن حضرت است/ رمز موفقیت ملت ایران ارتباط و ایمان کامل به مکتب ائمه طاهرین است

امان الله علیمرادی گفت: تکریم و احترام به زهرای اطهر، همانا تعظیم پیامبر(ص) و اجر رسالت آن حضرت است. حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام و جهان فاطمه زهرا سلام‌اللّه‌ علیها گفت: حق تعالی به آن وجود شریف مباهات می‌کند؛ ایشان […]

امان الله علیمرادی گفت: تکریم و احترام به زهرای اطهر، همانا تعظیم پیامبر(ص) و اجر رسالت آن حضرت است.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام و جهان فاطمه زهرا سلام‌اللّه‌ علیها گفت: حق تعالی به آن وجود شریف مباهات می‌کند؛ ایشان میوۀ دل پیامبر مکرم اسلام(ص)، همسر امیر المؤمنین علی علیه السلام و مادر امامان معصوم است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بزرگترین بانوی عالمیان است، عنوان کرد: در قرآن کریم خداوند نسبت به حضرت مریم فرموده است «واصطفاک علی نساء العالمین»، امّا برحسب روایات معتبره این اختیار واصطفاء از آن جهت بوده است که حضرت مریم بدون شوهر، حضرت عیسی علیه السلام را زاده است و از این جهتِ، حضرت مریم علیها السلام نظیر نداشته است.

وی بیان کرد: امّا مقام و عظمت حضرت فاطمه علیها السلام در علم، عصمت، طهارت، عبودیّت، بندگی خدا، مبارزه با ظلم و هدایت بشر به راه حق بر همه زنان عالم از ازل تا ابد برتری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ابراز کرد: شیعیان، مسلمانان و همه حق طلبان عالم روز سوّم جمادی الثانی که مصادف با شهادت آن صدّیقه کبری است را گرامی می‌دارند و در سال‌های اخیر به فضل الهی با سوگواری و عزاداری، این روز را به عاشورایی دوّم تبدیل کرده اند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تکریم و احترام به زهرای اطهر، همانا تعظیم پیامبر(ص) و اجر رسالت آن حضرت است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال هرچه بیشتر ما را از عنایات کوثر فاطمه زهرا علیها السلام  بهره‌مند بفرماید، خاطر نشان کرد: ملّت بزرگوار ایران به تمسّک به حبل محکم و ناگسستنی اهل بیت علیهم السلام، افتخار می‌کند و راه انقلاب بزرگ خود را ادامه می‌دهد به پیش می‌رود؛ رمز موفقیت این ملت، ارتباط و ایمان کامل به مکتب ائمه طاهرین و توسّل به آن ذات مقدّسه است. هویّت واقعی ما، تشیّع حقیقی و اسلام راستین است.

انتهای پیام/م




تکریم زهرای اطهر(س)؛ تعظیم پیامبر(ص) و اجر رسالت آن حضرت است/ رمز موفقیت ملت ایران ارتباط و ایمان کامل به مکتب ائمه طاهرین است

منبع:آرمـان
? تکریم زهرای اطهر(س)؛ تعظیم پیامبر(ص) و اجر رسالت آن حضرت است/ رمز موفقیت ملت ایران ارتباط و ایمان کامل به مکتب ائمه طاهرین است