تکاوران پلیس استان محموله ۷۹۷ کیلویی تریاک را در راور کشف کردند

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۷۹۷ کیلویی تریاک در عملیات پیچیده و موفق ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری ۲۸ دی ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ راور با انجام اقدامات اطلاعاتی چند ماهه و رصد تحرکات افراد مرتبط با سوداگران مرگ […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۷۹۷ کیلویی تریاک در عملیات پیچیده و موفق ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری ۲۸ دی ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ راور با انجام اقدامات اطلاعاتی چند ماهه و رصد تحرکات افراد مرتبط با سوداگران مرگ متوجه شدند قاچاقچیان یک محموله سنگین مواد مخدر را از سرباندهای مرتبط با خود تحویل گرفته و آن را به منظور انتقال به دیگر نقاط کشور در یک نقطه بیابانی دپو کرده اند.

وی افزود: در این راستا ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و پایش نامحسوس تحرکات برخی چهره های شناخته شده مرتبط با قاچاقچیان، محل دپوی این محموله را در یک نقطه کویری در شهرستان راور شناسایی و با جست وجوی چند ساعته در این محل موفق شدند از زیر خاک و خاشاک دو نقطه بیابانی در مجموع ۷۹۷ کیلو تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: طی این عملیات یک متهم مرتبط با سوداگران مرگ دستگیر و با تلاش جهادی همرزمانمان در دل کویر از انتقال این محموله سنگین به چند استان مرکزی کشور جلوگیری شد.

انتهای پیام




تکاوران پلیس استان محموله ۷۹۷ کیلویی تریاک را در راور کشف کردند

منبع: ایـسنا
? تکاوران پلیس استان محموله ۷۹۷ کیلویی تریاک را در راور کشف کردند