تولید کنندگان محتوا، افسران عملیاتی جنگ رسانه ای و افکار عمومی‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: تولیدکنندگان محتوای دیجیتال افسران جنگ نرم و و راویان تغییر افکار در جهان هستند. رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال « مقتدر مظلوم» گفت: اگر بخواهیم وضعیت امروز غزه را تحلیل کنیم باید نیم نگاهی به سخنان رهبری […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: تولیدکنندگان محتوای دیجیتال افسران جنگ نرم و و راویان تغییر افکار در جهان هستند.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال « مقتدر مظلوم» گفت: اگر بخواهیم وضعیت امروز غزه را تحلیل کنیم باید نیم نگاهی به سخنان رهبری در سال گذشته که در همین ایام  بیان کرد و از آن غفلت شد،  اشاره کرد. 
وی افزود: آن کلید واژه‌ای که از آن در سخنان رهبر انقلاب غفلت شده است،«تهاجم هیبریدی» و دیگری «آتش به اختیار» بود که  عنوان کردند؛  منظور از آتش به اختیار بی قانونی نیست بلکه  کار فرهنگی تمیز است. 
جلالی اذعان کرد:  رهبر انقلاب دومین کلید واژه را تغییر مهندسی قدرت نامید و مقابله دشمن را با عنوان تهاجم هیبریدی مطرح کردند،  و البتت در ایامی که ایران در سال گذشته درگیر حواشی شده بود و ما منتظر بودیم حضرت آقا مسیر را مشخص کنند رهبر هیچ اشاره‌ای نکردند و به تحلیل منطقه پرداخت و هندسه قدرت را تشریح کرد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: در هندسه تحلیلی که توسط دشمن ایجاد شده است، تهاجم هیبریدی راهی برای جلوگیری از تغییر مهندسی قدرت بود و رهبرهم به فکر آنها آفرین گفت؛ اما این دلیل نمی‌شود که بگوئیم این است که دشمن ما را یک گوشه رینگ گیر آورده و می‌زند بلکه ما در مقابلش مقتدرانه ایستاده‌ایم. 
وی ابراز کرد: در هشت ضلعی مهندسی قدرت که دشمنان در این جنگ به آن پرداختند از ائتلاف دریایی شروع شد  که در این ائتلاف به دنبال شکل دادن ناتوی عربی بودند که موفق نشدند و بعد جنگ اکراین را شکل دادند، ضمن اینکه ایران هم  به حیات خلوت آمریکا یعنی آمریکای جنوبی وارد شد،  بنابراین هندسه جدیدی در حال شکل گرفتن است
جلالی اذعان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد جنگ هیبریدی بودند اما امروز در حال شکستند زیرا با تعاملی که در عرصه سیاست خارجی شورای امنیت و سپاه و ارتش  که وجود دارد، که پراز اتحاد دیپلماسبی و میدان است. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار کرد: رهبر انقلاب
از نظم نوین جهانی صحبت کردند و افزودند:  قرن نوزده اگر قرن اروپا بود و بیستم قرن آمریکا بود باید بدانید که قرن بیست ویک، قرن آسیاست. 
وی افزود: آمریکا برای جلوگیری از این نظم جدید سه میدان تعریف کرده است که در فلسطین اکراین و چین است و  به دنبال تشکیل ناتوی عربی بودند، که اکنون دو جنگ امراین و فلسطین شروع شده اما چین هنوز ملتهب است چون قرار است از طریق تایوان او را زمین‌گیر کند. 
جلالی تأکید کرد:  قبل از طوفان‌الأقصی دو تن از سران حماس به دیدار رهبری امدند و در آنجا کلید واژه وحدت الساحات رخ می دهد و امروز کشتی اسرائیلی در یمن زمین‌گیر‌می‌شود. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه کسانی که به دنبال ایجاد نظم جدید جهانی بودند هر چهارتا شکست خورد، افزود: نتانیاهو در راهبرد اول به دنبال دنسترسازی بودند یعنی درغزه قتل عام کنیم، راهبرد دوم سوریه‌سازی‌ راهبرد سوم جنگ زمینی بود که شکست خوردند و آخرین راهبرد آتش‌بس مهتمل بود اما آشکست خورد ث وارگی را برای یهودی‌ها رقم زد و همه صهیونیست‌های شهرک نشین فرار کردند. 
وی در پایان خاطر نشان کرد:  استکبار و صهیونیست‌ها درجنگ روانی هم شکست خورد که از فضای مجازی شکل گذفت و مرذم جهان را بیدار کرد و بسیج اسپانیا بسیج المان و بسیج انگلیس را شکل داد بنابراین تولیدکنندگان محتوای دیجیتال افسران جنگ نرم و تغییر افکار در جهان هستند. 
انتهای خبر/طهماسبی




تولید کنندگان محتوا، افسران عملیاتی جنگ رسانه ای و افکار عمومی‌اند

منبع:آرمـان
? تولید کنندگان محتوا، افسران عملیاتی جنگ رسانه ای و افکار عمومی‌اند