تولیدکنندگان داخلی ملزم به تولید کالای استاندارد شوند

کرمان – فت فتو – امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان با توجه به اقتصاد مقاومتی، تولیدکنندگان داخلی را به تولید اجناس با قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و برابر با استانداردهای جهانی ملزم کنتد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول افزود: […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان با توجه به اقتصاد مقاومتی، تولیدکنندگان داخلی را به تولید اجناس با قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و برابر با استانداردهای جهانی ملزم کنتد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول افزود: مسئولان، اقتصاد مقاومتی را که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نظر بگیرند و تولید کننده داخلی را ملزم و با آنها برخورد کنند تا تولیداتی مانند خودرو را را با کیفیت بد و قیمت گزاف به مردم نفروشند.

وی ادامه داد: اگر رقابت در صنعت همراه با رفاقت نباشد آن اقتصاد پابرجا نخواهد ماند لذا رقابت باید با رفاقت همراه باشد تا قیمت کالاها مناسب و دارای ثبات باشد و اجناس نیز کیفیت خود را حفظ می کنند.

حجت الاسلام عسکری گفت: مردم وسایل امن و مطمئن نیاز دارند بنابراین حفظ حقوق مصرف کننده از اولویت های مسولان باشد.

وی به همچنین به آزاد کردن مطالبات ایران از کره جنوبی اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها به  آنها گفته بودند که می توانید به ازای هشت میلیارد دلاری که ایران از شما طلب دارد لوازم منزل بفرستید و از طرف دیگر دیدند ما در داخل در تامین لوازم منزل نه تنها خودکفا هستیم بلکه صادرات را هم داریم.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: ما در زمینه تولیدات وسایل خانگی یک میلیون نفر شاغل داریم لذا نباید با واردات اجناس کره ای به این افراد ضربه ای وارد شود.

وی افزود: لذا مسئولان ایران ِتصمیم گیر در این زمینه هم به بحث اقتصاد مقاومتی، به اشتغال یک میلیون نفر و هم به کارخانه داران و سرمایه گذارها توجه کنند هم به حقوق بیش از ۸۰ میلیون ملت مصرف کننده ایران توجه کنند.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: در بحث خودرو زمانی که واردات خودروهای خارجی را آزاد اعلام کردند قیمت خودروی داخلی کمی کاهش یافت امّا وقتی این موضوع لغو شد دومرتبه قمت ها روند افزایشی به خود گرفت.

وی ادامه داد:  تولیدکنندگان سایپا و ایران خودرو تولیداتی دارند اما نباید به فکر ۸۰ میلیون مصرف کننده باشند؟ نباید جنس نامرغوب تولید کنند.

حجت الاسلام عسکری آغاز هفته نیروی انتظامی را نیز تبریک گفت و افزود: این نیروها ضامن امنیت مردم در شهرها و کشور است و ماموریت های فراوان امنیتی بر دوش دارند.

وی در این رابطه و خدمات نیروی انتظامی تصریح کرد: شهدایی که در درگیری با اشرار به شهادت می رسند در میدان جنگ و مبارزه با قاچاقچیانی که جابجایی مواد مخدر و انسان دارند می جنگند، همچنین در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هم امنیت را ایجاد کردند تا مردم بتوانند راحت ورود و انتخابی اصلح داشته باشند. .




تولیدکنندگان داخلی ملزم به تولید کالای استاندارد شوند

منبع:ایرنـا
? تولیدکنندگان داخلی ملزم به تولید کالای استاندارد شوند