تولیت آستان قدس رضوی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی امشب و در شب شهادت سردار دل‌ها با حضور در […]

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی امشب و در شب شهادت سردار دل‌ها با حضور در گلزار شهدای بین المللی کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

در سه سالی که از شهادت سردار دل‌ها می‌گزرد گلزار شهدای کرمان همواره شاهد جلوه‌هایی زیبا از حضور زائران، عاشقان و دلدادگانی بوده که خود را از گوشه و کنار ایران، جهان اسلام و دنیا به این مکان مقدس رسانده‌اند با این وجود این روزهای منتهی به سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی ابراز عشق و ارادت دسته‌ها، گروه‌ها، اقشار، قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف به حاج قاسم به اوج خود رسیده است.

به گزارش تسنیم، برنامه‌های گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به طور رسمی از شب پنجشنبه و با قرائت دعای پرفیض کمیل در گلزار شهدای کرمان آغاز شد تا مدفن سردار بزرگ مقاومت و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری از هشتم تا هجدهم دی‌ماه شاهد برگزاری برنامه‌های دهه مقاومت باشد.

گلزار شهدا، مصلی امام‌ علی(ع) و بیت الزهرای شهر کرمان در طول دهه مقاومت میزبان برنامه‌های مختلفی در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هستند و این برنامه‌ها در روز هجدهم دی‌ماه سالروز تدفین شهید سلیمانی و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری- با برگزاری اجلاسیه در کرمان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/۵۱۱/




تولیت آستان قدس رضوی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

منبع: تسنــیم
? تولیت آستان قدس رضوی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد