توقیف ۸۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ مهدی پورامینایی گفت: در راستای برخورد با وسایل نقلیه متخلف، ماموران پلیس کرمان طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف را در این شهرستان به […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ مهدی پورامینایی گفت: در راستای برخورد با وسایل نقلیه متخلف، ماموران پلیس کرمان طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف را در این شهرستان به اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به توقیف ۴۸ دستگاه خودرو و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح طی هفته گذشته افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، شیشه دودی، نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی و برخی تخلفات مسبب نارضایتی مردم و عابران پیاده از جمله تخلفات سرنشین خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: طرح‌های برخورد با وسایل نقلیه متخلف به منظور ارتقا ضریب امنیت اجتماعی و افزایش امنیت و رضایتمندی شهروندان استمرار خواهند داشت.

انتهای خبر/تاج الدینی




توقیف ۸۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در کرمان

منبع:آرمـان
? توقیف ۸۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در کرمان