توقیف محموله یک تنی مرفین توسط پلیس در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۴ کیلوگرم مرفین جاساز شده از یک دستگاه تریلر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۴ کیلوگرم مرفین جاساز شده از یک دستگاه تریلر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی این استان  مطلع شدند .

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی ضمن کنترل محور بم – کرمان تریلر حامل مواد را شناسایی و طی یک اقدام عملیاتی با توقیف و بازرسی تخصصی از آن  یک تن و ۲۴ کیلوگرم مرفین را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در حال انجام ماموریت هستند.

ناظری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۲ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف که با احتساب این محموله به ۹۳ تن افزایش یافت.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

 





توقیف محموله یک تنی مرفین توسط پلیس در کرمان

منبع:فــارس
? توقیف محموله یک تنی مرفین توسط پلیس در کرمان