توقیف دو دستگاه کامیون حامل مرغ زنده غیرمجاز در نرماشیر

فت فتو/کرمان جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل ۳ هزار و ۲۴۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل خبر داد. سرگرد علیرضا علی آبادی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و انتقال محموله های طیور زنده از استان کرمان به […]

فت فتو/کرمان جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل ۳ هزار و ۲۴۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل خبر داد.

سرگرد علیرضا علی آبادی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و انتقال محموله های طیور زنده از استان کرمان به سمت شرق کشور، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان با کنترل محور “بم- نرماشیر” ۲ دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بازرسی از آن ها در مجموع ۳ هزار و ۲۴۰ قطعه مرغ زنده که به صورت غیرمجاز به مقصد شرق کشور در حال انتقال بودند را کشف کردند.  

سرگرد علی آبادی با اشاره به دستگیر ۲ نفر در این رابطه و معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان داشت: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این مرغ های زنده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است که پلیس با توجه به زیان خروج غیرمجاز اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم با جدیت با این موارد برخورد می کند.

انتهای پیام




توقیف دو دستگاه کامیون حامل مرغ زنده غیرمجاز در نرماشیر

منبع: ایـسنا
? توقیف دو دستگاه کامیون حامل مرغ زنده غیرمجاز در نرماشیر